וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אובמה ניהל רומן מחוץ לנישואין

לפי הצהובון "נשיונל אינקווירר", נשיא ארה"ב בילה במלון בוושינגטון עם פעילה במטה הבחירות שלו. פרס כספי הוצע למי שיספק ראיות מפלילות

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

האם נשיא ארצות הברית ברק אובמה בגד ברעייתו מישל? הצהובון האמריקאי "נשיונל אינקווירר" דיווח הערב (שבת), כי הנשיא האמריקאי נצפה, ככל הנראה בשנת 2004, כשהוא נכנס למלון בוושינגטון בלוויית עוזרת במטה הבחירות שלו בשם וורה בייקר.

נהג מונית סיפר לצהובון, כי בייקר נשארה במלון, אף כי לא היה לה בו חדר משלה, וכי הוא קיבל "דמי שתיקה" תמורת הסעת העוזרת למלון. בעקבות הדיווח ועומס גולשי האינטרנט שרצו לקרוא אותו, קרס אתר האינטרנט של העיתון.

לפי ה"אינקווירר", זו לא הפעם הראשונה שעולה שמה של בייקר, ונעשים מאמצים על מנת להשיג את מצלמות האבטחה של המלון שיספקו ראיות חד משמעיות לעדותו של נהג המונית. מתנגדי אובמה מציעים פרס של למעלה ממיליון דולר למי שיביא ראיות מסוג זה.

"לא קיימתי יחסי מין עם האישה הזו"

אם השמועות על הנשיא אובמה יתבררו כנכונות, הוא יצטרף לחברו למפלגה הדמוקרטית, הסנאטור ג'ון אדוארדס, שהסתבך בפרשיה דומה. הצהובון חשף כי בשנת 2008, בעת שהתמודד בבחירות לנשיאות ארה"ב, ניהל אדוארדס רומן עם ריילי הנטר בת ה-45, צלמת שעבדה במטה הבחירות שלו. זאת בזמן שאשתו מזה 30 שנה נלחמה במחלת הסרטן. אדוארדס הכחיש בתחילה את הרומן, וטען כי מדובר בדיווח בגדר "זבל צהובונים". לאחר מכן הודה במעשים ואף הודה שהוא אבי בתה של הנטר, פרנסיס קווין. אשתו של אדוארדס נפרדה ממנו זמן קצר לאחר מכן.

דמוקרט נוסף שהסתבך בפרשיה דומה הוא נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון. באפריל 1999 הפך קלינטון לנשיא הראשון בארה"ב שהואשם בביזיון בית המשפט, על רקע עדותו השקרית בנוגע למערכת יחסיו עם מוניקה לווינסקי. בתחילה הכחיש קלינטון, תחת שבועה, כי קיים מגע מיני עם לוינסקי. בשידור המפורסם מהבית הלבן, אמר קלינטון את אחד המשפטים שנכנסו מאז לדפי ההיסטוריה: "לא קיימתי יחסי מין עם האישה הזו, גברת לווינסקי". לבסוף הודה קלינטון שהטעה את העם האמריקני ושיחסיו עם לוינסקי היו "בלתי הולמים". הוא הכחיש שנתן עדות שקר מפני שדעתו, מין אורלי איננו מגע מיני.

עדות השקר של קלינטון הביאה לפתיחת משפט הדחה נגדו בקונגרס. בית הנבחרים קיים מספר דיונים, שהפכו לזירת התגוששות בין הדמוקרטים לבין הרפובליקנים. בדצמבר 1998 החליט בית הנבחרים ברוב של 221 מול 212 להדיח את קלינטון, שהפך לנשיא השני בהיסטוריה שהוחלט על הדחתו אחרי אנדרו ג'ונסון ב-1868. עם זאת, בסנאט לא הושג רוב להצעה להדיחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully