וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה רשת לזיוף מטבעות של 10 שקלים

קובי מנדל ועידן אבני

15.4.2010 / 8:44

במשטרת חיפה חושדים כי כנופיה שכללה ארבעה חשודים, עסקה בחודשים האחרונים בזיוף מטבעות של 10 שקלים. בסיוע סוכן סמוי הצליחה המשטרה לעצור את החשודים

המשטרה חשפה הלילה (חמישי) כנופיה המונה ארבעה חשודים, שעסקה לפי החשד במהלך החודשים האחרונים בזיוף מטבעות של 10 שקלים. הזיוף נעשה במבנה ברמת גן ובמקום נעצרו תושב ראשון לציון בן 53, תושב קריית ים בן 23, תושב רחובות בן 47 ותושב יבנה בן 44. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

בפשיטה על הדירה נלכדה מכונה מיוחדת ששימשה לפי החשד לזיוף המטבעות וכן נתפסו במקום שלושה שקים עם אלפי דיסקיות ששימשו כחומר גלם לזיוף המטבעות. כמו כן, התגלתה במקום הגלופה לזיוף המטבעות.

ראש מפלג ההונאות במחוז הצפוני רב פקד אהרון גלאור, אמר לוואלה! חדשות כי החקירה החלה לפני מספר חודשים בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידיעת השוטרים. שוטר סמוי מיחידת "אלון" נבחר ליצור קשר עם הכנופיה. הוא רכש מהם תחילה כמה שטרות של מאות דולרים מזויפים. אחר כך הוצע לו לקנות את המכונה לזיוף המטבעות בסכום של 250 אלף שקלים.

הסוכן הסכים לקנות את המכונה אך התנה זאת בהפעלתה כדי לוודא שהיא אכן מזייפת מטבעות. במהלך ההדגמה פשטה המשטרה על המקום ועצרה את המעורבים. רפ"ק גלאור מסר כי מדובר בתופעה מוכרת ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully