וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין לנו מה לעשות עם כל כך הרבה כסף"

זוג מאזור המרכז בשנות השלושים לחייהם הם הזוכים ב-74 מיליון שקל בהגרלת הלוטו שנערכה לפני ארבעה חודשים. "לא צריך כל כך הרבה. גם מה שהיה לנו לפני שזכינו הספיק לנו". הסיבה שלזוכים לקח ארבעה חודשים להגיע לגבות את הפרס - "הטופס פשוט שכב ולא בדקנו אותו"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר; עריכה: גדי וינסטוק)

זוג מאזור המרכז בסוף השלושים לחייהם הם הזוכים הגדולים ב-74 מיליון שקלים בהגרלת הלוטו שנערכה לפני ארבעה חודשים. הזוג הגיע היום (שלישי) לאסוף את הפרס הגדול ואמר כי הסכום הוא אגדה. "אין לנו מה לעשות עם הכסף. לא צריך כל כך הרבה. לרגע לא חשבנו שזה יכול לקרות", אמרו.

"אנחנו שמחים שהתכנסתם פה היום, כמו שהבנתם זכינו בלוטו", סיפרו בני הזוג במסיבת העיתונאים שערך מפעל הפיס. "אנחנו לא ממלאים לוטו באופן קבוע ושיטתי, יש איזשהי נקודה שאנחנו בדרך כלל ממלאים בה. אתם בטח מתעניינים למה הטופס שכב כל כך הרבה זמן. אנחנו גילינו את הזכיה לפני ימים ספורים. הטופס פשוט שכב ולא בדקנו אותו. הזכייה הזו היא בזכות אשתי שדחקה בי לבדוק את הטפסים. הלכנו לבדוק, העברנו, היו 20 טפסים, בטופס לפני האחרון היה כתוב זכיתם ב5,000 שקל, ואז ראיתי שיש זכיה מעל 5000 שקל, ושצריך ללכת למפעל הפיס. פתאום ראינו שכתוב 74, עם מלא אפסים. אמרתי לעצמי שלא היה פרס של 74, היה פרס של 70. והוא מתווכח ואמר, לא, רבותיי, זכיתם בפרס הגדול, 74 מיליון שקלים, כולם היו בשוק. אמרתי לו שלא נראה לי. ואז ספרנו ביחד שישה אפסים. וככה גילינו את הזכייה".

"לקחנו זמן למחשבה, זה לא פשוט, זה חוסר שקט בהתחלה וזה כיף גדול. זה סכום אגדה. אין לי מה לעשות עם הכסף, אני לא צריך כל כך הרבה".

למרות הזכייה בסכום האגדתי הזה נשמע הזוכה כרגוע במיוחד גם לאחר שהגיע לגבות את כספי הזכייה. "בוא נשים את הדברים בפרופורציות, קמתי בבוקר וכל מה שרציתי זה להשתין. לא חשבתי על הכסף בבית. מספיק לנו מה שיש לנו. הילדים לא ידעו שזכינו בכסף. הם יתחילו להגיד לי אבא תקנה לי זה ואבא תקנה לי זה". בני הזוג הוסיפו כי ימשיכו לעבוד "אבל קצת אחרת. אנחנו עם הרגלים על הקרקע, גם מה שהיה לנו לפני שזכינו הספיק לנו".

הגרלת הלוטו הגדולה בישראל נערכה ב-26 בדצמבר 2009. לאחר הההגרלה התברר כי ישנו אדם אחד בלבד שזכה בה, אולם עד הבוקר הזוכה לא הגיע בכדי לקבל את הפרס. על כספי הזכייה, יצטרך הזוכה המאושר לשלם מס של 25%, מה שיותיר בידיו "רק" כ-55 מיליון שקל, שאותם יקבל בתשלום אחד.

(עדכון ראשון: 08:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully