וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם החשודה: בני הוזה, לא ניסיתי להרוג

קובי מנדל

10.3.2010 / 13:03

לטענת האם החשודה בניסיון לנתק את בנה ממכשירי ההנשמה בביה"ח, תלונת הבן נובעת מהזיות שגרמו לו התרופות שנטל. בדיון על הארכת מעצרה אמרה: "הוא חולם שרוצים לרצוח אותו"

"מהתרופות שבני מקבל, תמיד יש לו הזיות, וזו לא הפעם הראשונה. הוא סיפר לבני המשפחה שהוא חולם על דברים ושרוצים לרצוח אותו". כך הגיבה בצהרים (רביעי) האם החשודה בניסיון לנתק ממכשירי ההנשמה את בנה הסובל מניוון שרירים. היא הכחישה את החשדות נגדה, ומעצרה הוארך ביום אחד. במהלכו היא תעבור בדיקה פסיכיאטרית.

בדיון הארכת מעצרה בבית המשפט השלום בחיפה טענה האם כי התרופות שמקבל בנה גורמות לו הזיות ובעבר גם סיפר לבני משפחתו שהוא חולם על קברו ושהוא עומד למות בגיל 18. בנוסף, טענה, הוא סיפר שמנסים לחנוק אותו. טענה זו מקבלת חיזוק מגיסו ששוחח עם וואלה! חדשות ואישר את הדברים.

האם אמרה בדיון כי "הבן שלי נכה, חולה, ואני מטפלת בו, רוב הזמן אני איתו, אני גידלתי ילדים, אני סועדת אותו". היא הוסיפה שנטל הטיפול בו מאז שנולד נפל על כתפיה ושהיא "משקיעה בו את כל נשמתה". עוד אמרה האם כי היא מופתעת מהחקירה וביקשה שהמשטרה תיקח אותה לבית החולים, שם יסביר הבן את פשר התלונה.

התלונן בפני אחיות בית החולים

האם, מאחד היישובים הערביים בצפון הארץ, נעצרה אתמול בחשד שניסתה להרוג את בנה לאחר שזה התלונן בפני אחיות בית החולים כי ניסתה לחנוק אותו למוות. בעקבות דיווחו עצרה המשטרה את האם בת ה-53.

גיסו של הנער התייחס בביטול להאשמות נגד האם והסביר את הגשת התלונה נגדה בחששו של הנער ממוות קרוב. "הילד הזה הגיע לגיל שעל סף סיום חייו, למי שחולה במחלה הזו", אמר. "בגלל זה הוא כל הזמן אומר לאשתי שהוא מדמיין שמחכה לו קבר ליד המיטה, ומישהו לבוש לבן בא לקחת אותו לגן עדן. הוא כל הזמן מדמיין את הדברים הללו".

הבן חלה במחלת ניוון שרירים בגיל 11, ומאז מצבו הולך ומידרדר, והוא מקבל חמצן באמצעות צינורית המוחדרת דרך גרונו. הוא סיפר לאחות כי שלשום במהלך הלילה אמו ניסתה מספר פעמים לפגוע באספקת החמצן בגופו. אחת האחיות העידה במהלך חקירת הפרשה כי אכן הבחינה שנרשמה ירידה בכניסת החמצן לגופו של הנער בשיעור של 50% מ-90% ל-45%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully