וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ארגון נכים לקח לכיסו רווחי תרומות

איילה חננאל

21.2.2010 / 11:38

לפי התביעה, הדירה ניתנה לארגון נכי הפוליו למטרות וולנטריות לשם תרומה לחברה, וכ-15 שנים לאחר פירוק הארגון - היו"ר לשעבר המשיך להשתמש בה כבשלו ולהשכירה לצצדים שלישיים

קשיש בן 90 תובע למעלה מ-300 אלף שקלים מיהודה דורון, יו"ר ארגון נכי הפוליו לשעבר. בתביעה, שהוגשה ביום חמישי לבית משפט השלום בנתניה באמצעות עו"ד מיטל פורמן, טען הקשיש כי דורון השתמש בדירה שהעמיד בעבר לרשות הארגון כתרומה, והשכיר אותה במשך שנים כאילו היתה שלו.

התובע בנה בניין משותף יחד עם שותפיו בנתניה. הבנייה הסתיימה בשנת 1975, ואז גם הגיעו השותפים להסכם עם עיריית נתניה, לפיו דירה בקומת הקרקע של הבניין תשמש לטובת פעילות התנדבותית בלבד. לפי התביעה, במהלך 1978 פנה דורון לתובע וביקש ממנו כי הדירה תושכר לארגון נכי הפוליו בעלות מופחתת, כתרומה. עם שנת השכירות הראשונה החל מו"מ לרכישת הדירה, שפוצץ לאחר שדורון דרש כי הדירה תירשם על שמו ולא על שם הארגון.

עם זאת, ארגון נכי הפוליו המשיך לפעות במשרד, ולפיכך לא דרש התובע את פינוי הנכס, לטענתו משום שהנכס שימש לפעילות וולנטרית. ואולם, מזה כעשור ארגון נכי הפוליו אינו קיים, אך לפי כתב התביעה, דורון השכיר את הנכס במהלך התקופה לצדדים שלישיים, תוך הצגתה כרכושו.

"דורון עושה בנכס כבשלו", טוענת עו"ד פורמן בתביעה. "לא זאת בלבד כי למעלה מעשרים שנה לא שילם הנתבע דמי שימוש ראויים, אלא יתירה מזאת, הנתבע השתלט על הנכס, התפרץ אליו, ואף מציג כלפי צדדים שלישיים חזות לפיה הינו הבעלים החוקיים והבלעדיים של הנכס. בסך הכל דורש התובע מדורון 306 אלף שקלים.

טרם הוגש כתב הגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully