וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו לבריטים: אני שווה את המסים שלכם

חשבתם שרק בישראל מתלוננים על הנסיעות של הפוליטיקאים? לרגל יום הולדתו ה-50, מגן הנסיך הבריטי אנדרו על נסיעותיו הרבות. הממלכה סוערת בעקבות ביקורת נוקבת על עלות הנסיעות

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

הנסיך אנדרו מגן על שימוש בכספי המסים של אזרחי בריטניה לנסיעות שהוא עושה לקידום אינטרסים בריטים. בראיון מיוחד לרשת הטלוויזיה הבריטית ITN לרגל יום הולדתו ה-50, החל בשבוע הבא, הוסיף הדוכס מיורק, כי לדעתו חברי בית המלוכה מספקים תמורה הולמת עבור עלותם.

כשגריר בריטניה לענייני מסחר ותעשייה, נוסע הנסיך אנדרו ברחבי העולם בניסיון לעזור לחברות בריטיות לזכות בחוזים בשווי מיליוני דולרים. לטענת הנסיך, הוא עושה את העבודה מבלי לקבל תמורה, אך נסיעותיו זכו לביקורת עקב עלותן הגבוהה. הנסיך עצמו אף זכה לכינוי Airmiles Andy.

בשנת המס של 2007 עלות נסיעותיו הגיעה ל-664,000 דולרים. בשנה שלאחר מכן היא עלתה ל-1.2 מיליון דולרים, ועל פי הערכות, ב-2009 היא תרד ל-655,000 דולרים. הסכומים לגבי עשרות נסיעות מתמחת ל-15,500 דולרים נותרו חסויים.

בתוך כך, התקשורת הבריטית דיווחה היום כי הנסיך עשוי להיחקר לגבי מכירת ביתו למיליארדר קזחסטאני בסכום הגבוה בכ-4.5 מיליון דולר מהמחיר המבוקש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully