וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצבא החרמן ביותר בעולם

דוריה למפל

17.12.2009 / 11:59

כשהרמטכ"ל סולח למפקד חיל הים על בילוי עם חשפניות ומכנה את ניסיון האונס בו מואשם מאבטחו "תקרית מצערת", הוא הופך מקרים אישיים מזעזעים לקלון כלל צה"לי

סרן ארז אפרתי, המואשם בנסיון אונס, שלח sms לארוסה שלו חצי שעה לפני הארוע, לכאורה: "אני אוהב אותך". שעה קודם לכן הוא הלך מכות עם חשפניות במועדון הפוסיקט, לאחר שלא הסכים לקבל את המגבלות הכרוכות במגע עם חשפנית, כשאחת מהן סטרה לו כשלא חדל להפליק לה על הישבן. אחר כך הוא הלך לאכול משהו. כשבטנו מלאה ואפקט האלכוהול שבגופו קצת נרגע, הוא התפנה לגרור בחורה לשיחים, לנסות לחדור אליה מאחור ולהגיד לעובר אורח ששמע את זעקותיה שמדובר בחברה שלו, תוך כדי שהוא סותם לה את הפה וחובט בפניה באגרופיו.

רב אלוף גבי אשכנזי הואיל להתייחס לפרשת נסיון האונס של המאבטח שלו לראשונה רק אתמול, במסגרת שידורי השירותרום. הוא קרא לזה "תקרית מצערת" ודאג להבהיר כי בטחונו "מופקד בידיים אמונות". באמת נורא דאגנו לך גבי. כבר חודש שאנחנו שואלים את עצמנו מי ראוי לאבטח את הרמטכ"ל, ולא איך, למען השם, המערכת הצבאית כולה שותקת לאחר שאחד מאנשיה נאשם בניסיון אונס, ובאותו השבוע עולים וצפים עוד לפחות שני דיווחים שונים על תקיפות מיניות בתוך הצבא המוסרי בעולם.

המרחק בין הצלפה בחשפנית לניסיון אונס

במרץ האחרון, כשנחשף כי מפקד חיל הים האלוף אלי מרום (צ'ייני) ביקר במועדון חשפניות, אותו רמטכ"ל שמכנה ניסיון אונס "תקרית מצערת", נזף באלוף על פגיעה בערכי צה"ל. צ'ייני עצמו התנצל והסביר שמדובר ב"מעידה חד פעמית" (הלא היא אחותה הקטנה והפוחזת של "תקרית מצערת"), מה שהתגלה לאחר מכן כבלוף, משום שהאלוף לא הסתפק בביקור אחד באותו מועדון. צריך להבהיר: בילוי במועדון חשפניות הוא מעשה נצלני וחמור לא הרבה פחות מהליכה לזונה. אלי מרום עדיין מכהן כמפקד חיל הים, ואף רבב לא דבק במדיו הלבנים, הטהורים והמגוהצים למשעי. כשחיל הים פשט לאחרונה על ספינת הנשק שיועדה לחיזבאללה, שיבחה אותו התקשורת וטענה שניקה את הכתם – כאילו יש קשר בין הפעילות המינית לבין הפעילות המלחמתית. ככה זה כשמועדים – נופלים ואז קמים, כאילו כלום – הרי כולנו עושים טעויות.

קטונתי מלחנך את גבי אשכנזי, איש למוד מלחמות, מאבקים, מבצעים מוצלחים, קרבות ופקודים. מעולם לא הייתי רמטכ"ל ויש להניח שבגלגול הזה גם לא אהיה, למזלי. אבל גם אשה שהשתחררה בדרגת סמל ומעולם לא נדרשה להפעיל את ה-M16 שלה, יודעת כי המרחק בין הצלפה בחשפניות וקבלת שירותי מין (עם או בלי חדירה) בתשלום, לא רחוק בכלל מהפעלת כוח פיזי על נשים.

שיכורים מכוח גם מחוץ למוצב

אדם שחוגג את יומו האחרון כרווק במרתון שבו יספיק לצפות ולגעת בכמה שיותר שדיים וישבנים זרים, תוך שהוא משחיל לחוטיני של החשפניות כמה שטרות כדי לעודד אותן להתחכך בו עוד ועוד, הוא אדם שנשים בשבילו הן כלי קיבול ותו לא. במקרה הוא גם מצא אחת שתעשה את זה איתו מרצונה החופשי עד שהמוות יפריד ביניהם, אבל זה לא אומר שבתור גבר לא מגיע לו ליהנות מכמה שיותר חמוקיים, כל עוד הארנק שלו מאפשר לו את זה – הלא ידוע שחשפניות וזונות הן לא באמת אומללות. ראשית, כי הן מרוויחות יפה, ושנית, כי הן בחרו את זה. הרי ברור שלו ניתנה להן הבחירה ללמוד, לזכות בתמיכה ולבנות קריירה שבה עליהן לעטות על עצמן לבוש מלא (כמו הקריירה שלך סרן אפרתי) – הן בכל זאת היו מעדיפות להישאר במעגל הזנות, ולתת לגברים פטרונים למשש אותן. זה בוודאי גורם להן להרגיש נאהבות.

המקרה של סרן אפרתי יכול היה להיות הטרגדיה האישית שלו, אבל הרמטכ"ל אשכנזי הפך אותה לקלון כלל צה"לי, כשהביע חוסר רגישות וחוסר הבנה בהתבטאות היחידה והאומללה שהסכים לשחרר אודות העניין. כדאי להפנים שהאג'נדה הפמיניסטית לא מתחילה ונגמרת בהחלטה לאפשר לנשים להיבחן לקורס טייס, ועל הצמרת הצה"לית לדאוג ולהזדעזע באמת כשחייליה ממשיכים להיות שיכורים מכוח גם מחוץ למוצב שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully