וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה הרוגים בהתרסקות מסוק מול חופי נתניה

נעמה טלמור ויהושע בריינר

24.11.2009 / 14:50

ארבעה בני אדם נהרגו בהתרסקות מסוק אזרחי מול חופי נתניה. כוחות חילוץ משו את הגופות, בינהם שני הטייסים, איש עסקים ותייר שהמריאו משדה דב בת"א לכיוון צפון

עוז מרון

(צילום: עוז מירון. עריכת וידאו: רן צימט. קריינות: אילן שניג)

שניים מההרוגים בהתרסקות המסוק שאירעה בצהרים (שלישי) מול חוף סירונית בנתניה הם יואב טמיר, תושב תל אביב בן 35 ורן לפיד, תושב נס ציונה בן 49. לפיד יובא למנוחות מחר ב-15:00 בבית העלמין בעירו.

בהתרסקות המסוק נהרגו ארבעה בני אדם. כוחות גדולים של משטרה ומד"א וכן סירות של חיל הים בשיתוף יחידת החילוץ של חיל האוויר משו בתחילה שתי גופות מהמים ולאחר שעה של חיפושים משו את שני ההרוגים הנוספים. דובר רשות התעופה האזרחית אבנר עובדיה מסר לוואלה! חדשות כי ההרוגים הם שני הטייסים, איש עסקים ותייר. לדבריו, המסוק שהופעל על ידי חברת "תמיר" יצא לטיסת עסקים משדה דב בת"א לכיוון צפון.

התרסקות מסוק בנתניה. אורי לנץ
המסוק שהופעל על ידי חברת "תמיר" יצא לטיסת עסקים משדה דב בת"א לכיוון צפון/אורי לנץ

אבנר עובדיה דובר רשות התעופה האזרחית אמר לוואלה! חדשות כי מדובר במסוק מסוג "רובינסון" שיצא משדה התעופה שדה דב לכיוון צפון והיה אמור לשוב ולנחות בשדה דב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
התרסקות מסוק בנתניה. אורי לנץ
"אופנוע ים של העירייה נכנס לבדוק ומשה מהמים שני הרוגים"/אורי לנץ

חיים אוטמזגין, מפקד יחידת הצוללנים של זק"א סיפר לוואלה! חדשות כי "היחידה הגיעה למקום וסייעה בחיפושים אחר נוסעי המסוק. בשלב הראשון המידע שקיבלנו היה על כך שיש לכודים בתוך המסוק. כשאנשי היחידה הגיעו, כבר הוציאו את הגופות מהמים. סייענו לחוקרי התאונה באיסוף שברים וחלקים נוספים של המסוק, שלפי העדויות התפוצץ באוויר ונפל למים".

התרסקות מסוק בנתניה. אורי לנץ
"מסייעים לחוקרי התאונה באיסוף שברים וחלקים נוספים של המסוק"/אורי לנץ

מתנדב של זק"א סיפר לוואלה! חדשות מיד כשהגיע לאזור ההתרסקות כי "התקבלה במוקד קריאה על מסוק שנפל למים. צוותי מד"א הגיעו לחוף סירונית בנתניה. במקביל אופנוע ים של העירייה נכנס לבדוק ומשה מהמים שני הרוגים. אבי דהרי מתנדב בזק"א הוסיף כי "הגענו למקום וראינו מסוק אזרחי שנפל לים. מאוחר יותר הצליחו כוחות החיפוש לאתר את שתי הגופות הנוספות והן נמשו מהמים".

התרסקות מסוק בנתניה. אורי לנץ
"הגענו למקום וראינו מסוק אזרחי שנפל לים"/אורי לנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully