וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 נרות, 7 מעשים טובים: כך תתנדבו בחג

וואלה! וארגון חברה טובה עוזרים לכם להעביר את השבוע בכיף! פעילות עם קשישים, ילדים, בעלי צרכים מיוחדים ועוד. שבעה מעשים טובים לשבעת ימי החג שנותרו. רק תבחרו מתי ואיפה

10.12-17.12 : הדלקת נרות והשתתפות במסיבות החג בכל הארץ

הצטרפו למבצע ההתנדבות הענק שיתקיים בחנוכה בכל הארץ! את המבצע מארגנים תוכנית עמ"ן של ארגון הג'וינט בשיתוף עם קרן ישעי- מרפא לחיים, עמותת חיים בדרך ארץ, ארגון חברה טובה וענף התנדבות בתחום הזקן במשרד הרווחה. במהלך החג יתקיימו עשרות מסיבות חנוכה, וטקסי הדלקת נרות מלווים בשירי החג, בסופגניות ובהמון אור ושמחה לחולים ולקשישים. בואו להדליק נרות חנוכה ולשמח קשישים וילדים חולים במספר בתי אבות ובתי חולים בארץ. בחרו את בית החולים או בית האבות הקרוב לביתכם ותיהנו מחג חנוכה שמח במיוחד!

13.12-16.12 : סיוע בהקמת והפעלת בזאר לנזקקים ברחובות

במהלך השבוע הקרוב יקיים ארגון ויצ"ו בזאר לנזקקים ברחובות. בבזאר יועמדו דוכנים בהם יימכרו במחיר סמלי בגדי ילדים ותינוקות, צעצועים, כלי בית ועוד. בימי הבזאר יש צורך בעזרה בהקמת הדוכנים, במכירת החפצים והבגדים ובפירוק הדוכנים. בואו לעזור באחד מהימים או בכולם, כל עזרה מצדכם תתקבל בברכה.

13.12-17.12 מסיבת חנוכה עם קשישים ברמת גן

בואו לשמוח ולשמח קשישים במסיבות חנוכה שיערכו מידי יום במרכז יום לקשיש "נרקיסים" ברמת גן. אתם מוזמנים לחלק סופגניות, להדליק נרות, לעזור בהכנת יצירות אומנות ברוח החג ולשיר את שירי החג עימם.

14.12 סיוע בהעברת חוגי יצירה עם בעלי מוגבלות בקריית חיים

בבית קסלר איל"ן תוכלו לעזור לאנשים בעלי מוגבלויות פיזיות. הבית הינו דיור מוגן לבעלי נכות ובו הם מקבלים מגוון שירותים ועזרים יומיומיים, כמו כן גם משתתפים בחוגים שונים בניהם מחשבים וריפוי בעיסוק. אתם מוזמנים לעזור לאנשי הצוות בהעברת החוגים ובטיפוח הגינה הטיפולית.

14.12 שיפוץ בתי נזקקים בירושלים

אם אתם בעלי לב רחב ובעלי חוש טוב לתיקונים קטנים בבית הצטרפו אל סיירת השיפוצים "דרכי אילן" בשכונת רמות בירושלים. הסיירת מגיעה אל משפחות נזקקות ע"י לשכת הרווחה ועוזרת בסיוד, תיקונים קטנים ועבודות אינסטלציה קלות בבתיהם. בזכות הסיירת עשרות משפחות נזקקות יעברו את החורף בבית חם ובאווירה נעימה.

15.12 : התנדבות עם ילדים בפסטיבל חג החגים בחיפה

בואו לחגוג בחיפה את פסטיבל החג של החגים! במהלך הפסטיבל יתקיימו בוואדי ניסנאס בחיפה מופעים, תהלוכות, סיורים ומסיבות בהם תוקדש תשומת לב רבה לסובלנות וידידות בין שלושת העמים עם התייחסות לחגים של שלושת הדתות המתרחשים השבוע. למסיבת הילדים דרושים מתנדבים שיעזרו למארגן האירוע בתפעול וארגון המסיבה.

16.12 השתתפות במסיבת חנוכה באופקים

ארגון ויצ"ו באופקים מקיים מסיבת חנוכה לנשים ונערות ומזמין אתכם להצטרף לחגיגה. אם אתם מנגנים על כלי נגינה, שרים, יודעים לבצע קסמים או להעביר הפעלה כייפית אחרת, בואו עם הרבה מצב רוח טוב ושמחו את המשתתפות במסיבה.

עמותות וארגונים המעוניינים לפרסם פעילויות במדור זה מוזמנים לפנות למיכל בטלפון 052.8345317

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully