וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתבי אישום נגד שלושה מבני משפחת אלפרון

רמי שני

10.11.2009 / 15:50

על פי כתב האישום, השלושה נטלו חלק פעיל בקטטה שהתפתחה בבית קברות, בעקבות סכסוך משפחתי. פרקליטם: "אם לא היה מדובר בשם אלפרון, זה לא היה מגיע לכדי כתב אישום"

מערכת וואלה!

(צילום: יוסי בדלוב. עריכת וידאו: ענת ברק)

לשכת התביעות בנגב הגישה היום (שלישי) כתב אישום נגד שלושה מבני משפחת אלפרון: אריה, ניסים ודרור וכן נגד איל גידו, ששהה עמם במהלך קטטה שהתפתחה בבית העלמין של דימונה בשבוע שעבר. הארבעה נאשמים בתקיפה בנסיבות מחמירות, סחיטה בכוח, איומים, ניסיון פציעה בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לפשע, החזקת סכין וניסיון פציעה בנסיבות מחמירות.

מכתב האישום עולה כי הארבעה הגיעו ללווית דודתו של גידו, ככל הנראה על מנת לשמור עליו מפני תקיפת קרובי משפחה, שעמם יש לגידו סכסוך על רקע כספי. גידו חשד שבני דודיו גנבו מאמו כסף בעת ששאלו ממנה את רכבה לפרק זמן קצר לפני חג הפסח האחרון. האם הבחינה שמהרכב נעלם סכום כסף והתקשרה לאחותה, אם הבנים, בדרישה שיחזירו לה את הכסף, אולם האחות הבהירה לאמו של גידו שהבנים שלה לא גנבו ממנה כלום.

בני משפחת גידו נפגשו בהמשך במהלך בר מצווה באשדוד, שם התפתחה קטטה בין שני הפלגים של המשפחה. בעקבות כך, התקשר איל גידו לבני דודיו והבהיר להם שהאירוע לא יעבור בשתיקה. עברו עוד כמה ימים וניסים אלפרון, מקורבו של גידו, התקשר אף הוא אל בני המשפחה והשמיע איומים דומים. על פי כתב האישום, במהלך השיחה קיבל אלפרון הזמנה מצחי עבדאלה הזמנה לבוא לסגור חשבונות בדימונה: "בואו לדימונה אם אתם גברים" הוא אמר לו.

שלושת בני משפחת אלפרון הסכימו להזמנה וביום ראשוןו שעבר התלוו אל איל גידו ללווית דודתו. השלושה נטלו עמם דוקרן, נונצ'קות, מוטות ברזל, פטיש ושרשרת ברזל. על פי כתב האישום, גידו ניגש אל אביהם של בני דודיו ושאל היכן הם, וזאת בעוד ניסים אלפרון מניף לעברו דוקרן בכוונה לדקור אותו ודרור אלפרון מנסה להכותו באמצעות בלטה. אביהם של בני הדוד הצליח לברוח מהמקום תוך שהוא צועק לעזרה.

הסניגורים תוקפים: מחפשים אותם כי הם אלפרונים

עם תום האירוע עצרו חוקרי תחנת דימונה את שלושת האלפרונים ואת גידו והחלו בחקירה ואיסוף עדויות. פקד אמנון קולקר, קצין המודיעין של משטרת דימונה אמר לוואלה! חדשות שהחקירה הייתה עבודת נמלים של ממש: "איתרנו את מרבית המשתתפים בלוויה ודיברנו איתם כדי להבין מה בדיוק קרה שם" הוא אמר.

במהלך חקירתם הכחישו הנאשמים את החשדות המיוחסים להם. כתב האישום שהוגש נגדם היום כולל שורה של סעיפים: לצד המעורבות בקטטה הם מואשמים בנסיון סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע, החזקת סכין שלא כדין, תקיפה בנסיבות מחמירות והשמעת איומים.

"אם לא היה מדובר בבני משפחת אלפרון, כל העניין הזה לא היה מגיע לכדי כתב אישום" טען היום עורך הדין גיא אבנון, המייצג שלושה מתוך ארבעת הנאשמים, "מדובר במסמך מנופח הרבה יותר ממה שהיה צריך להיות". עורכת הדין של ניסים אלפרון, שירה דורפמן, הייתה נחרצת הרבה יותר: "יש בהחלט תחרות בין המחוזות במשטרה, לראות מי הראשון שמגיש כתב אישום נגד בני משפחת אלפרון" בהקשר למרשה אמרה עו"ד דורפמן כי "כל מה שניסים מואשם בו זה דחיפה. אין בכלל תלונה. על מה כתב האישום?".

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם של הארבעה עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully