וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודות שירות ליצחק חדיף שפצע ונטש חברתו

גלעד גרוסמן

14.10.2009 / 10:32

חדיף, חבר לשעבר בכנופיית פרדס כץ, פצע צעירה שנסעה איתו לאחר שהתנגש עם רכבו בחלון ראווה. הוא עזב את מקום התאונה כדי שאשתו לא תגלה כי היה עם אישה אחרת

יותם רונן

(צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ענת ברק)

בית המשפט המחוזי גזר היום (רביעי) שישה חודשי עבודות שירות ושישה חודשי מאסר על תנאי על העבריין יצחק חישי חדיף, שהיה חבר בכנופיית פרדס כץ. חדיף הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בהפקרה ונהיגה בקלות דעת.

חדיף גרם לתאונה כאשר היה שתוי ועזב את הזירה מבלי שהושיט עזרה לצעירה שנסעה עימו. בית המשפט קיבל את טענתו שחיכה עד שראה שהוזמן אמבולנס למקום ועזב כדי שאשתו לא תדע שבילה עם אישה אחרת. התאונה אירעה בדצמבר אשתקד. חדיף בילה בבית קפה ברמת גן עם צעירה ושתה שם משקאות אלכוהוליים. השניים עזבו את המקום וחדיף איבד שליטה ברכבו ונכנס בחלון ראווה של קניון. הצעירה נפצעה בינוני. עם זאת, סעיף הנהיגה בשכרות הוסר במסגרת עסקת הטיעון.

לחדיף עבר ארוך של פלילים, כולל עבירות תעבורה רבות. מתסקיר שירות המבחן עולה, כי חדיף מיתן את התנהגותו העבריינית מאז נישואיו. לאחר הדיון אמר חדיף: "אני לא חושב שהיתה הפקרה אבל כנראה שסובבו אותי". כשנשאל האם הוא מצטער השיב: "אני מצטער שהגעתי לפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully