וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נדרסה למוות בכביש ירושלים-תל אביב

נעמה טלמור, איילה חננאל ואופק עיני

12.10.2009 / 21:02

האישה, בשנות השלושים לחייה, נדרסה על ידי רכב פרטי כשניסתה לחצות את כביש מספר 1 באזור סיבוב מוצא. מתנדב זק"א במקום: "לא היה מה לעשות"

אישה בשנות השלושים לחייה נדרסה הערב (שני) למוות על ידי רכב פרטי בכביש ירושלים-תל אביב (כביש מספר 1) באזור סיבוב מוצא. ככל הנראה, ניסתה האישה לחצות את הכביש ונהג הרכב הפרטי לא הבחין בה ופגע בה. צוות טיפול נמרץ של מד"א ירושלים שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה. הנהג הפוגע נחקר במקום. המשטרה סגרה נתיב אחד בכביש, והדבר הוביל לעומסי תנועה במקום.

מאיר עקר, מתנדב זק"א שהגיע למקום, סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר בגברת שככל הנראה רצתה לחצות את הכביש. רכב חולף נסע במהירות, לא ראה אותה, פגע בה והרג אותה במקום. הדבר התרחש בירידה מהקסטל לכיוון ירושלים. אנחנו עדיין במקום, הגענו וראינו את הגופה מוטלת על הרצפה". עקר הוסיף כי, "המוות נקבע במקום. לא היה מה לעשות. נפנה את הגופה בדקות הקרובות".

דנו מונקוטוביץ', מתנדב זק"א נוסף במקום אמר לוואלה! חדשות כי "הולכת רגל בשנות השלושים לחייה ככל הנראה צעדה בצדי הכביש או שניסתה לחצות. רכב פרטי פגע בה והרג אותה. מאמצי ההחייאה לא הועילו וכעת אנו נערכים לפנות את הגופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully