וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבה שליט: "מקווה שהקלטת היא תחילת הסוף"

אמו של גלעד שליט הביעה תקווה כי אות החיים המצולם ממנו יוביל לשחרורו הקרוב. מוקדם יותר אמר האב נועם: "גלעד נראה בקלטת כאחד שלא נמצא בפיקניק. אפשר לראות בבירור שהוא לא בבית הבראה"

אביבה שליט, אמו של החייל החטוף גלעד שליט, הביעה בצהריים (שבת) תקווה כי שידור הקלטת בה נראה בנה בחיים, יוביל לשחרור החטוף. "אני מקווה שהקלטת של גלעד היא תחילת הסוף", אמרה שליט למקורביה.

מוקדם יותר הביע נועם שליט, אביו של גלעד, חשש כי המו"מ לשחרור בנו יתארך עוד זמן רב. זאת למרות ההתקדמות במו"מ ושידור הקלטת בה נראה גלעד חי ובריא. בשיחה מחוץ לביתו במצפה הילה אמר שליט: "הקלטת היא צעד חשוב וחיוני, אבל זה רק צעד אחד. החשש העיקרי שלנו הוא שהדברים יימרחו עוד כמה שנים, חס וחלילה".

נועם שליט הוסיף, כי "אנחנו מודאגים מאוד לנוכח מה שראינו בקלטת. גלעד נראה כאחד שלא נמצא בפיקניק. אפשר לראות בבירור שהוא לא בבית הבראה". לדברי אביו של החייל החטוף, "הקלטת לא תשפיע על המאבק. מחר נשב ונחליט כיצד יש להמשיך לפעול".

אתמול שודרה קלטת ווידאו בה נראה לראשונה גלעד שליט בשבי. הסרטון צולם ב-14 בספטמבר, ואורכו שתי דקות וארבעים שניות. שליט נראה בו כשהוא לבוש במדים ואוחז בגיליון של ביטאון החמאס, המשמש כראיה לתאריך הצילום.

"אני מקווה ומחכה כבר תקופה ארוכה ליום שבו אשתחרר", אמר גלעד שליט בקלטת, "ומקווה שהממשלה הנוכחית בראשות בנימין נתניהו לא תבזבז כעת את ההזמנות להגיע לסיכום העסקה וכתוצאה מכך אוכל סוף-סוף להגשים את חלומי ולהשתחרר". "אני רוצה לומר לכם שאני מרגיש טוב מבחינה בריאותית", הוסיף החייל החטוף, "והמג'הדין מגדודי עז א-דין אל-קסאם מתייחסים אלי מצוין. תודה רבה ולהתראות".

(עדכון ראשון: 13:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully