וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתלוננים נגד אלעד אלפרון רועדים מעימות"

איילה חננאל

16.9.2009 / 14:36

בית המשפט החליט להאריך את מעצרו של אלפרון, החשוד בשורת עבירות הקשורות לסחיטה והונאה. לדברי נציג המדינה, המתלוננים חוששים מעימות עמו

בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר (רביעי) את מעצרו של אלעד אלפרון בחמישה ימים. אלפרון החשוד בשורת עבירות בהן קשירת קשר לביצוע פשע, סחיטה, הונאה וניהול הימורים. שופט בית המשפט, דניאל בארי, כתב בהחלטתו כי "יש די בחומר החקירה כדי להצביע על קיומו של חשד סביר לגבי כל אחת מהעבירות".

השופט דחה את בקשת סנגוריו של אלפרון לשחררו למעצר בית, בטענה כי יוכל להשפיע על הליכי החקירה משם. כמו כן, עלה כי במהלך מעצר הבית האחרון בו היה נתון ביצע אלפרון חלק מהעבירות המיוחסות לו.

לטענת נציג המדינה, "היינו מעוניינים לערוך עימות בין המתלוננים לחשודים, אך כל המתלוננים רועדים מעצם המחשבה של עימות. אני לא יכול לומר כמה מתלוננים יש. חלקם מגיעים מענף ההימורים וחלקם מענף ההלוואות וחלקם מענף חדש שאני מכנה ענף סחיטות שהם משלמים על כלום".

נגד אלפרון הוגש בחודש מאי האחרון כתב אישום בגין סחיטה באיומים של בעל חברת משקאות שנקלעה לקשיים כלכליים. במקביל, הוגשה נגדו בקשה למעצר עד תום ההליכים, הפעם בגין מקרה נוסף של קשירת קשר לסחיטה באיומים של מתווך של נכסי נדל"ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully