וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטייסת של אסף רמון חוזרת לטוס

15.9.2009 / 7:42

לאחר שנבדקו ולא נמצא בהם כל תקלה, ישובו מטוסי ה-F16A לטוס. גוברת ההערכה כי התרסקות מטוסו של סרן אסף רמון, לא נבעה מכשל טכני. אתמול הובא רמון למנוחות בנהלל

מטוסי ה- F16A, מסוג נץ, המטוס שהתרסק ביום ראשון בדרום הר חברון ובו סרן אסף רמון, ישובו לטוס היום (שלישי). זאת, לאחר שלא נמצאה בהם תקלה טכנית. בעקבות כך, הולכת ומתחזקת ההערכה כי הסיבה להתרסקות המטוס אתמול לא הייתה כשל טכני.

תת אלוף עדן אטיאס, מפקד בסיס נבטים ממנו המריא רמון לטיסתו האחרונה אמר אתמול כי חיל האוויר חוקר את כל הכיוונים האפשריים לנסיבות התאונה. "עדיין אין ממצאים חד משמעיים, אנחנו עסוקים בחיבוק המשפחה וחבריו לטייס. זה אירוע שחורג מגבולות חיל האוויר, הוא ברמה הלאומית. הטייסים שטסו עם אסף בטיסה האחרונה התעקשו לשאת את הארון ואחד מהם יישא דברים בהלוויה".

קרובי משפחה, חברים, מכרים ומאות בני אדם נוספים הגיעו אתמול לבית העלמין בנהלל כדי ללוות את סרן אסף רמון בדרכו האחרונה. אסף, שנטמן לצד אביו אילן, נהרג אתמול לאחר שמטוסו התרסק בדרום הר חברון. בטקס ההלוויה המתנהל תחת אבטחה כבדה, משתתפים בכירי המדינה ביניהם הנשיא שמעון פרס, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון אהוד ברק, הרמטכ"ל רב אלוף גבי אשכנזי ואישים רבים נוספים.

מפקד חיל האוויר, האלוף עידו נחושתן, אמר לאחר ההלוויה כי "זהו יום עצוב לחיל האוויר ולכל עם ישראל". לדבריו, "הטייסים, החברים שנשאו את ארונו של אסף, הם אנשי ארץ ישראל היפה אשר בכישרון רב ובהצטיינות מגנים בכל שעה על המדינה". הוא הוסיף כי הוא חש גאווה עמוקה על אסף ועל כל טייסי החיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully