וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבד את אשתו הכוכבת - ואנס אישה אחרת

טלי גולדשטין

5.9.2009 / 19:01

בעלה של ג'יין גודי, כוכבת ריאליטי בריטית שמתה ממחלת הסרטן, נאשם באונס שהתרחש, ככל הנראה, בדירתו בלונדון. האלמן הודה כי הוא מתקשה להתמודד עם הכאב

ג'ק טוויד, בעלה האבל של כוכבת הריאליטי הבריטית ג'יין גודי, שמתה ממחלת הסרטן לפני מספר חודשים, הופיע היום (שבת) בבית המשפט על רקע אישום באונס. האלמן בן ה-22 נעצר ביום שישי בעקבות תלונה שהגישה צעירה. אדם שני, המעורב בתקרית, שוחרר בערבות עד להמשך החקירה ואדם שלישי, בן 25, נעצר גם כן.

טוויד נותר במעצר עד ה-21 בספטמבר כשיופיע שוב בבית המשפט במזרח לונדון. האונס לכאורה התרחש ביום שישי בביתו של טוויד בלונדון. ככל הנראה, המתלוננת פגשה מרצונה את המעורבים במועדון לילה במרכז לונדון.

טוויד הודה בעבר כי הוא מתקשה להתמודד עם מות אישתו וכי החל לשתות אלכוהול בעקבות כך. גודי, שמתה מסרטן צוואר הרחם ב-22 במרץ בגיל 27, התפרסמה כשהופיעה בתוכנית הריאליטי "האח הגדול" ב-2002. בתחילת מרץ הודיעה גודי כי תתחתן עם טוויד לפני שיהיה מאוחר מדי לאחר שטוויד הציע לה נישואים כששמע מהרופאים כי נותר לה חודש אחד בלבד לחיות. זכויות הצילום של החתונה נמכרו בסכום של כמיליון לירות שטרלינג. גודי טענה כי הכסף ישמש את שני בניה מנישואים קודמים.

לטוויד עבר פלילי. הוא נכלא בחודש ספטמבר האחרון לתקופה של 18 חודשים, לאחר שהורשע בתקיפת נער באמצעות מחבט גולף ושוחרר בתנאי שיענוד אזיק אלקטרוני וישוב לבית אימו בכל יום עד השעה 19:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully