וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברונו" רוצה להיות סופרסטאר כמו היטלר

טלי גולדשטין

8.7.2009 / 16:42

לשחקן סשה ברון כהן, בדמותו של כתב האופנה ההומו ברונו, אין גבולות: בהתייחסו לפרשת פריצל, אמר כי חלומו של כל אוסטרי הוא למצוא מרתף ולגדל בו משפחה

סשה ברון כהן מסתבך בצרות עם רשויות אוסטריה. השחקן, שנוהג להחליף זהויות כזיקית, הרגיז את שגריר אוסטריה בבריטניה לאחר שהשמיץ את תרבות האוסטרית כשגילם את תפקידו החדש – כתב אופנה אוסטרי בשם ברונו.

לפי דיווח ה"דיילי מייל", אמיל בריקס, שגריר אוסטריה בבריטניה, קרא לציבור להחרים את הסרט החדש, בו טוען ברונו כי הוא היה רוצה להיות "הכוכב האוסטרי הגדול ביותר מאז היטלר". ברונו (סשה) התייחס גם לפרשת יוזף פריצל, שהסעירה את אוסטריה והעולם כולו בשנה שעברה. יוזף פריצל, מהנדס בן 70, כלא את בתו בת ה-19 במרתף ביתו וקיים עמה יחסי מין, מהם נולדו לה שבעה ילדים. האם והילדים לא הורשו לצאת מהמרתף ולא קיימו קשר עם אף אחד למעט הסב/אב. לדברי ברונו, "החלום האוסטרי הוא לעבוד, למצוא צינוק ולגדל בו משפחה". "אלו אמירות בלתי נאותות. על כולם לגנותן. על הציבור להגיב נגד הסרט", אמר בריקס.

הסרט החדש של ברון כהן הרגיז גם את הקהילה הגאה, שטוענת כי הדמות אותו הוא מגלם מעודדת הומופוביה ולא נתפסת כסאטירה.

בתוך כך, מפיקי הסרט החליטו להוציא מ"ברונו" סצינה בה מופיעה אחותו של מייקל ג'קסון כדי שלא לפגוע במשפחה האבלה. לדבריהם, ההחלטה להוציא את הקטע בן הדקה, בה נראית לטויה ג'קסון, הוצא מתוך "כבוד למשפחה". בסצנה, לטויה ג'קסון מבקרת את ברונו והוא מכריח אותה לאכול סושי מגופותיהם הערומים של פועלים בדירתו. לאחר מכן, הוא מנסה לגנוב את מספר הטלפון של מייקל ג'קסון מהטלפון הסלולרי שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully