וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

22 חודשי מאסר לפרנסואה אבוטבול

איילה חננאל

6.7.2009 / 13:12

בית המשפט גזר 22 חודשי מאסר על פרנסואה אבוטבול הגדול, במסגרת הסדר טיעון. אבוטבול הורשע באיומים, בתקיפת רעייתו בנסיבות מחמירות ובהיזק לרכוש

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: ענת ברק)

.

איחוד משפחות בעולם התחתון. יום לאחר שנגזר מאסר עולם על פרנסואה אבוטבול הקטן, בית המשפט גזר היום (שני) על בן דודו פרנסואה אבוטבול (הגדול) 22 חודשי מאסר בפועל ושישה חודשי מאסר על תנאי, זאת במסגרת הסדר טיעון אליו הגיעו הצדדים. פרקליטיו של אבוטבול, עורכי הדין קרן נהרי ומירון רוזנטל, הגיע להסדר עם המשטרה, במסגרתו הודה אבוטבול בכתב אישום מתוקן והורשע באיומים, בשני סעיפים של תקיפת רעייתו בנסיבות מחמירות ובהיזק לרכוש.

לדברי עו"ד רוזנטל, "לפרקליטות לא היתה ברירה אלא לקבל את הסדר הטיעון בגלל הקושי הראייתי שבתיק הזה ובגלל אי רצונה של רעייתו של פרנסואה וילדיה להעיד. אלמלא שמו של פרנסואה אני בטוח שכלל לא היה מוגש כתב אישום בנסיבות האלו". פרקליטתו של אבוטבול, עו"ד קרן נהרי, אמרה לוואלה! חדשות כי "לא מדובר בעונש קל, אך בהתחשב בעובדה שמדובר בארבעה חודשי מאסר בגין כתב אישום הספציפי הזה (המצטרפים ל18 חודשים נוספים), הרי שהסדר הטיעון הינו ראוי".

עו"ד רוזנטל זעם על המשטרה, ואמר כי "בפיקוד המשטרה כנראה הבחינו שעוד מעט מסתיימת תקופת המאסר על תנאי שמרצה פרנסואה, ורצו להכניס אותו לכלא בכל מחיר. כתב האישום בעניין תקיפת אישתו לא הוגש באמצעות תלונה 'קלאסית' של אשתו, אלא לאחר האזנות סתר שביצעה המשטרה".

באפריל האחרון הוגש לבית משפט השלום בתל אביב כתב אישום נגד פרנסואה אבוטבול בגין עבירות של אלימות נגד אשתו. אבוטבול נעצר באפריל בעקבות האזנות סתר שערכה המשטרה לשיחותיו, בהן הוא נשמע מאיים על אשתו. האישה ואמה הגישו תלונה במשטרה נגד אבוטבול.

לפי כתב האישום, "במהלך תקופת ההיכרות של בני הזוג, לרבות לאחר נישואיהם, תקף אבוטבול את אשתו, היכה אותה, משך בשערותיה, גרם לה לכאבים בקרקפת ובעט בה ברגליה ובברכיה, באופן שהותיר סימנים כחולים על גופה". בנוסף, נטען כי הוא ירק על אשתו. אבוטבול שוהה במעצר בית באילת, ובית המשפט נעתר לבקשת הפרקליטות להשאירו במעצר עד תום ההליכים נגדו.

בתוך כך, המשטרה הוציאה במהלך אפריל צו סגירה למשך שבועיים לסניפי רשת המסעדות "בת האיכר" בנתניה, שבבעלות פרנסואה אבוטבול. הצו הוצא במהלך שימוע שנערך למנהל הרשת בעקבות רימון שהושלך השבוע לאחד הסניפים. לדברי המשטרה, הצו הוצא בעקבות "מידע מודיעני בדבר כוונה על פגיעה נוספת במקומות אלה".

עדכון ראשון: 11:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully