וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצח סדרתי הודה: רצחתי את דנה בנט

איילה חננאל וקובי מנדל

26.5.2009 / 12:08

המשטרה חשפה כי עדואן יחיא פרחאן חטף ורצח את הנערה יחד עם צעירה נוצריה. השניים רצחו גם תיירת מצ’כיה. פרחאן מואשם בנוסף בעוד שני מקרי רצח, חטיפה, אונס ועבירות אלימות

תאגיד כאן

צילום: אחמד עבאס וערוץ 1, עריכת וידאו: רן צימט, קריינות: אילן שניג)

דנה בנט נרצחה על ידי עדואן יחיא פרחאן, תושב ואדי חמאם בן 32, שביצע את המעשה יחד עם בת זוגו, צעירה נוצרייה – כך עולה מהפרטים שחשף היום (שלישי) מפקד ימ"ר עמקים סנ"צ אבי אלגריסי במסיבת העיתונאים בנצרת על נסיבות רציחתה של הצעירה, שש שנים לאחר שנעדרה מביתה ושבוע לאחר שגופתה נמצאה.

במסיבת העיתונאים חשף אלגריסי את השתלשלות האירועים. אלגריסי סיפר כי לפני חודש התקבל במשטרת העמקים מידע שבעקבותיו נעצרה צעירה בת 22, ששמה נאסר לפרסום מכיוון שבעת הרצח היתה קטינה. מחקירת הצעירה עלה תיאור המקום שבו נרצחה בנט. הצעירה שיתפה פעולה ומסרה פרטים על מעורבותה ברצח ועל מעורבות פרחאן שבאותה תקופה היה בן זוגה. היא גם חשפה פרשיות רצח נוספות שבהם היה מעורב פרחאן. "ככל שהתקדמנו הבנו שאנחנו הולכים למשהו גדול ורחב שהוא מעבר לרציחתה של דנה בנט", אמר אלגריסי.

על פי חקירת המשטרה, בני הזוג החליטו לרצוח את בנט ללא כל סיבה. השניים אספו את בנט ברכבם, לקחו אותה למקום מחבוא ושם היכו אותה למוות. על פי הממצאים בנט לא נאנסה לפני הירצחה.

על פי החשד, החשוד ובת זוגו רצחו באופן דומה את סילביה מולורובה, תיירת מצ'כיה בת 27, כשלושה שבועות לפני רצח בנט. גופת התיירת נמצאה ביולי 2003 בוואדי סלאמה בצפון, ותעלומת הרצח לא פוענחה עד היום.

בנוסף, הודה החשוד כי רצח לבדו עוד שני אנשים. הוא רצח את חברו בגשר אריק ברמת הגולן ב-1995, ורצח עציר שחלק איתו תא בעת מאסרו בבית סוהר, בשנת 2005. פרחאן גם מואשם בחטיפה לשם רצח, אונס, ועבירות אלימות נוספות.

זמן מה לאחר היעלמותה של דנה בנט נעצר פרחאן במסגרת "מיפוי עברייני מין" ונחקר בחשד למעורבות בהיעלמותה של בנט. עם זאת, הוא שוחרר בשל מחסור בראיות.

"תקווה למשפחות של נעדרים"

בשבוע שעבר הותר לפרסום כי שרידי גופתה של דנה נמצאו בגליל ומספר ימים לאחר מכן היא הובאה למנוחות בבית העלמין בטבריה. דנה נעלמה באחד באוגוסט 2003 כשהיתה בת 18. בפעם האחרונה היא נראתה כשירדה ממונית שירות ליד בית דודה בטבריה, לאחר ששבה מעבודתה במסעדה.

לפי עדות החברה, דנה ירדה מהמונית בתחנת אוטובוס הסמוכה לאיצטדיון הכדורגל בעיר, והחלה ללכת לכיוון בית משפחתה. מאז לא ראה אותה איש. בסביבות השעה 2:00 באותו לילה, נקלט אות מהטלפון הנייד שלה בסמוך למושבה מגדל.

לאחר מציאת הגופה אמרה אמה של דנה, ויקי בנט: "אני מקווה שמקרה זה רק יחזק וייתן תקווה להורים שילדיהם נעדרים, שגם לאחר שנים התעלומה יכולה להיפתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully