וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת אבו מאזן חוגגת על חשבון ארה"ב?

22.4.2009 / 16:15

מסמכים שהותרו לפרסום מלמדים, כי חברות בניהול בניו של יו"ר הרשות זכו במכרזים בשווי מיליונים, מהסוכנות האמריקאית לפיתוח בינ"ל

חברות המנוהלות על ידי בניו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, זכו במכרזים בשווי מיליוני דולרים ממשלת ארה"ב, על מנת לבצע עבודות תשתית בכבישים וכדי לשפר את תדמיתה של ארה"ב ברשות. כך עולה ממסמכים שהותרו לפרסום בוושינגטון.

בדיקה של רישומים בארה"ב על תוכניות סיוע לגדה המערבית ולרצועת עזה מלמדת, כי חברות המנוהלות על ידי טארק עבאס ויאסר מחמוד עבאס, קיבלו חוזים בשווי 2 מיליון דולר מאז שנת 2005, אז אביהם מונה לתפקיד יו"ר הרשות.

יוזמות שנתמכו על ידי בעלי בריתו של אבו מאזן קיבלו הבטחות להלוואות, מענקים וסיוע. הרישומים האמריקאים לא חושפים את כל שמות החברות הפלסטיניות שקיבלו חוזי קבלן, מענקים או הלוואות.

USAID, הסוכנות האמריקאית לפיתוח בינלאומי אמרה בתגובה, כי החברות שבראשן עומדים בניו של אבו מאזן, פלקון אלקטרו וסקיי אדברטייסינג, זכו במכרזים בצורה שקופה ומלאה. לדברי הסוכנות, הקשרים המשפחתיים של הניגשים למכרזים לא נלקחו בחשבון.

התמיכה של ארה"ב באבו מאזן כללה מאות מיליוני דולרים בכספי סיוע לפלסטינים, והחשיפה על דבר הבחירה בחברות שבניו מנהלים עשויים להיות נושא רגיש ברשות, בה האבטלה הכפילה עצמה מאז פרוץ האינתיפאדה השניה בשנת 2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully