וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א נפרדת הערב מאירופה

2.8.2000 / 9:30

צריכה לנצח 0:4 את שטורם גראץ כדי להעפיל לסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות


רק נס יכול למנוע מהפועל ת"א את הפרידה מגביע אירופה. לאחר התבוסה 3:0 לשטורם גראץ בשבוע שעבר, היא צריכה ניצחון של 0:4 כדי להעפיל לסיבוב הבא.
הפועל ת"א מגיעה למשחק הערב (20.00, שידור ישיר בערוץ הספורט) מעמדה נחותה, כשהיא מקווה להפתיע לעיני הקהל הביתי. בקבוצה שוררת אופטימיות, ובמהלך האימון המסכם תורגלו גם בעיטות עונשין מ-11 מטרים.

במסיבת העיתונאים שערכה הקבוצה, אמר הקפטן שמעון גרשון, כי השחקנים מגיעים למשחק בגישה שאפשר להצליח: "הגישה שלנו נותרה בעינה. אנחנו ספורטאים ונעשה את המקסימום כדי להצליח. כל אחד מאיתנו רוצה להצליח ולעבור שלב, ואנחנו מאמינים שאפשר לעשות זאת. זה יהיה אדיר אם נצליח לעבור את האוסטרים".
להפועל ת"א אסור לספוג הערב ולו שער אחד, שיהפוך את המשימה להרבה יותר קשה. כמנהיג הקו האחורי, אמר גרשון שהם יצטרכו להיות מאוד מרוכזים: "אם נספוג שער הסיפור יהיה גמור".

גם המאמן דרור קשטן הקפיד להיות אופטימי: "לא יהיה פשוט לעבור את שטורם גראץ, אבל בכדורגל אין דבר שהוא בלתי אפשרי. לאוסטרים יש יתרון בגלל שהם כבר התחילו את הליגה, ולקבוצות הישראליות יש בעיה מהבחינה הזו. אני מקווה שלמדנו מהטעויות של המשחק הראשון ולא נחזור עליהם".

קשטן מתכנן לפתוח הערב עם שני חלוצים ושני קשרים התקפיים, כשהמטרה היא ברורה: להבקיע שערים. "כמו שהפסדנו 3:0 כך גם אפשר לנצח 0:3. העיקר שלא נספוג את השערים שספגנו במשחק הראשון, ונדע לנצל את מצבי ההבקעה שלנו".

2,000 כרטיסים כבר נמכרו למשחק הערב, לא כולל המנויים. רפי עגיב מסר כי עד עתה נמכרו 5,000 מנויים, 1,500 יותר מאשר בשנה שעברה. המנויים יוכלו להיכנס למשחק הערב. בקבוצה מצפים ל-9,000 צופים.

היריבה האוסטרית נחתה אתמול בערב, ובשמונה היא כבר הגיעה לבלומפילד לאימון, שהתאפיין בשקט. המאמן הבוסני, איביצ'ה אוסים, דואג לשמור על מתח בקבוצה ומצהיר כי הסיכויים הם עדיין 50:50. הוא אמר כי הוא מצפה למערך התקפי של הפועל ת"א, ולכן הוא יערוך שינויים בהרכב. אוסים סירב לפרט מהם.

ההרכבים המשוערים:
הפועל ת"א: אלימלך; בכר, גרשון, הילל, אנטבי; אפק, אונישנקו, פישונט, טועמה; בלילי, אוסטריץ'.

שטורם גראץ: שיקלגרובר; פודה, שטרפנר, פופוביץ', קורוז'וס; שופ, פלורקין, מאמדוב, נויקירכנר; ואסטיץ', קוצ'יאן.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully