וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אסי דיין במצב נפשי קשה ומנותק מהעולם"

איילה חננאל

29.3.2009 / 9:59

מעצרו של דיין הוארך ביומיים לאחר שבת זוגו התלוננה כי תקף אותה לאורך תקופה ארוכה. מקורביו: "הוא לא יצר עמנו קשר"

בית משפט השלום בתל אביב האריך הלילה (ראשון) את מעצרו של השחקן אסי דיין ביומיים. דיין חשוד כי תקף את בת זוגו במספר הזדמנויות לאורך התקופה האחרונה. הדיון בהארכת המעצר נערך בהעדרו של דיין, שאושפז זמן קצר קודם לכן בבית החולים שיבא בתל השומר לאחר שלא חש בטוב במהלך חקירתו. מהארכת מעצרו של דיין עולה כי בחודשים האחרונים היכה דיין את חברתו מספר פעמים תוך התפרצויות של זעם, ובחלק מהמקרים היא אף נחבלה.

פרקליטו של דיין מטעם הסנגוריה הציבורית, עו"ד איתי בן-נון, מסר לוואלה! חדשות כי "מר דיין שרוי כעת במצב נפשי קשה ומאושפז בבית החולים תחת השפעה של תרופות רבות. גרסתו תימסר כאשר יהיה באפשרותו לעשות זאת". מקורביו של דיין סיפרו לוואלה! חדשות כי בחצי השנה האחרונה דיין היה "מנותק מהעולם, נראה כמידרדר ונמנע מליצור קשר עם בני משפחתו ומכריו".

אתמול בשעות אחר הצהרים הוזעקו שוטרים לדירה בה שהה דיין לאחר שבת זוגו התקשרה והתלוננה כי הוא מכה אותה ואף איים עלה בסכין. היא הוסיפה כי הוא נהג לתקוף אותה במספר הזדמנויות במהלך התקופה האחרונה. דיין נעצר ונלקח לחקירה בתחנת מסובים, במהלכה טען כי אינו חש בטוב ופונה לבית החולים.

דיין סיפר במספר ראיונות עיתונאים לפני כשנה כי מצבו הכלכלי והבריאותי קשה. בשנים האחרונות אושפז דיין מספר פעמים לאחר שהזריק לעצמו מנת יתר של קוקאין, ובמהלך תקופה זו שהה במספר מוסדות גמילה מסמים. דיין אף נעצר בעבר בחשד להחזקת סמים ואף נגזר עליו עונש מאסר על תנאי ו-200 שעות עבודה למען הציבור, לאחר שהודה והורשע בעסקת טיעון בהחזקת קוקאין לשימוש עצמי.

  • עוד באותו נושא:
  • אסי דיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully