וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתה בתיכונים: הלימודים החלו היום ב-9:00

נעמה טלמור ורמי שני

24.3.2009 / 9:00

בתי הספר התיכוניים הושבתו למשך שעה במחאה על התגברות מעשי האלימות כנגד מורים. רן ארז: "לא ייתכן שאיש לא יעשה דבר"

ארגון המורים החליט לנקוט היום (שלישי) בשביתת אזהרה נוספת במחאה על התגברות האלימות נגד מורים. הלימודים בכל בתי הספר התיכוניים (כיתות ז' עד יד') הושבתו היום בין השעות 8:00 עד 9:00 בבוקר.

ההחלטה על שביתת המחאה התקבלה לאחר שמנהלת התיכון הדתי על שם גרוס בקריית גת הוכתה אתמול על ידי אביה של אחת התלמידות בבית ספרה ונזקקה לטיפול רפואי. מנהלת בית הספר לא אפשרה לתלמידת כיתה י"א לעלות לאוטובוס של הטיול השנתי מאחר שלא היתה לבושה בצורה צנועה מספיק, לטענתה. בתגובה לכך קראה התלמידה לאביה וזה נגח בפניה של המנהלת ונמלט מהמקום. המשטרה שהגיעה לזירת הארוע עצרה את האב ופינתה את המורה לקבלת טיפול במרפאה המקומית. לאחר מכן הובאה המנהלת לתחנת המשטרה לצורך גביית עדות ושוחררה לביתה. האב המכה נותר במעצר ומחר צפויה המשטרה להחליט על הגשת כתב אישום.

ביום שישי האחרון השבית ארגון המורים את בתי הספר העל יסודיים באשדוד למשך שעה בעקבות הורה נוסף שתקף מורה כאשר הגיע לבית הספר לשם עריכת בירור בנוגע לבנו. נגד ההורה המתקיף הוצא כבר בעבר צו הרחקה מבית הספר בעקבות תקריות אלימות דומות.

"עקב התגברות מקרי האלימות הרבים בעת האחרונה בבתי הספר החלטנו להשבית מחר לשעה את בתי הספר העל יסודיים", אמר יו"ר ארגון המורים רן ארז. "לא יתכן שאיש במשרד החינוך ובגופים האחראיים לא יעשה דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully