וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטודנטים החליטו: מכון פסיכומטרי משלנו

נעמה טלמור

2.3.2009 / 9:48

אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א הקימה חברת בת שתספק שירותי הכנה לבחינה. באגודה מבטיחים: נגבה חצי מהמחיר הנהוג

לאגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב נמאס שכל מי שחפץ בקורס הכנה לבחינת הפסיכומטרי חייב בתשלום "מופקע" לחברות הפסיכומטרי. על כן החליטו באגודה לפתוח בעצמם מכון הכנה לפסיכומטרי. תחת הסיסמא 'ההשכלה שלך היא לא עסק של אף אחד' מבטיחה חברת הבת של האגודה שתקרא 'סטודנט', קורסים במחיר שגובהו יהיה לכל היותר עד 50% מהמחיר הממוצע של שלוש החברות הגדולות בתחום ההכנה לבחינה הפסיכומטרית. מועד יולי יהיה הראשון אליו ייגש מי שיבחר ללמוד במסגרת האגודה.

לדברי יו"ר אגודת הסטודנטים גיל גולדנברג, "חינוך בכלל, וההשכלה הגבוהה בפרט, הינם זכות יסוד לה זכאי כל אזרח במדינה. במשך השנים הרגילו מכוני הפסיכומטרי את הציבור לשלם בעבור קורס הכנה לבחינה הפסיכומטרית 6,000 או 7,000 שקלים, ואף יותר. מה שבאמת מרגיז הוא שהסכום כמעט שווה לשנה אקדמית מלאה באוניברסיטה". לדבריו, "קיימים היום מספר מכונים המציעים הכנה טובה לבחינה. חלקנו, באגודת הסטודנטים, אף עבדנו במכונים הללו ומכירים את רמת הקורסים המוצעת. החשיבות שבהקמתה של החברה היא שבפעם הראשונה מאז הונהגה הבחינה הפסיכומטרית בישראל, השאיפה הטבעית להתקדם ולרכוש השכלה לא מנוצלת לגריפת רווחי עתק".

עו"ד עמית בנימין, מי שעומד בראש 'סטודנט' סיפר כי "לאחר שנים בתפקידי ניהול והוראה בתחום הפסיכומטרי, סוף סוף אני יכול להגיד בלב שלם כי כל מי שיהיה מעוניין בהכנה איכותית ומקיפה לקראת הבחינה הפסיכומטרית והלימודיים האקדמאים שלאחר מכן, יוכל לזכות לכך תמורת המחיר האמיתי". עוד הוסיף בנימין כי "גייסנו מורים ותיקים ומנוסים ששמים את התלמיד במרכז, הקפדנו על לימוד ללא גימיקים שיווקיים ומניפולציות וללא בזבוז זמן על נושאים שאינם מופיעים בבחינה הפסיכומטרית – פשוט, הוראה איכותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully