וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: הדוד אנס את אחייניו ליד האם

נתיב נחמני

4.2.2009 / 15:17

פרשה קשה נחשפה בשכונת מאה שערים. תושב השכונה חשוד כי נהג לאנוס את אחייניו במשך שנים כשההורים שהו בבית. האב ידע על המעשה, אך טען כי ההלכה אוסרת עליו להסגיר את אחיו

גדעון צנטנר

זוג הורים תושבי שכונת מאה שערים בירושלים הובאו היום (רביעי) לדיון בהארכת מעצר בבית משפט השלום בעיר בחשד כי לא דיווחו למשטרה על אחיה של האם שנהג לאנוס את שני ילדיהם הקטנים במשך שנים רבות. בחקירותיהם קשרו עצמם ההורים למעשה ואבי הילדים הסביר כי לא הסגיר את אחיו כיוון שהתורה אוסרת עליו לעשות כן.

הפרשה נחשפה לפני כשלושה ימים עם מעצרו של הדוד, תושב השכונה בן 40. הוא נעצר בעקבות תלונתה של אישה שהבחינה בו כשהוא מבצע, לטענתה, מעשים מגונים בילד קטן בזמן שישב על ספסל בקומת הכניסה של קופת החולים בשכונה. עם מעצרו סברו במשטרה כי האיש ביצע מעשה חד פעמי באותו הקטין, אך כשהתפתחה החקירה התגלתה בפני החוקרים תמונה מסועפת של התעללות בשני ילדים בני תשע וחצי ושלוש וחצי, אחייניו של החשוד. אתמול החשוד הובא לבית המשפט השלום בעיר, שם הוארך מעצרו בשלושה ימים.

לאחר הארכת מעצרו של החשוד אתמול, נעצרו גם הורי הילדים. בחומרי החקירה נחשף החשד שבמשך כשבע שנים נהג דודו של הילד בן ה-9 וחצי לבצע בו את רוב עבירות המין הרשומות בחוק וכל זאת תוך כדי שהורי הילדים היו בבית. עוד עולה, כי באחיינו בן השלוש וחצי נהג החשוד לבצע את המעשים האמורים במשך כשנתיים.

בחקירותיה הודתה האם בפני החוקרים כי מדי פעם אף היתה שומעת את בנה נאנק מכאבים בזמן שהיה עם הדוד בחדר השינה של הבית. אביהם של הילדים הודה אף הוא כי ידע על המעשים, אך לדבריו, על פי ההלכה אסור לו להסגיר את החשוד למשטרה. האב הוסיף כי על פי "דין מוסר", לפיו אין להסגיר יהודי לגוף שאינו יהודי, הוא לא יכול היה להסגירו.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully