וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העו"ד שנקשר בפרשת אינוס הנער: ארי שמאי

נתיב נחמני

26.1.2009 / 13:08

ביהמ"ש התיר לפרסום את שמו על פי בקשתו במטרה לנקות אותו מעבירות מין בהן הוא אינו חשוד. עם זאת, שמאי חשוד בעבירות סמים

הותר לפרסום: עורך הדין שנעצר בפרשת אינוס הקטין הוא ארי שמאי. שמו הותר לפרסום היום (שני) על פי בקשתו, במטרה לנקות אותו מחשד בעבירות מין בפרשה בהן הוא אינו חשוד. עם זאת, שמאי חשוד באחזקת סמים ובהדחת קטין לשימוש בסמים.

שמאי נעצר בביתו של אחד המעורבים הבולטים בפרשה בזמן שבדירה נכח קטין בן 17. במשטרה ניסו להוכיח כי שמאי היה מעורב בעבירות המין, אך חקירה קצרה העלתה כי אין בסיס לחשדות.

לאחר מעצרו נלקח שמאי לדירתו ובהסכמתו נערך חיפוש בבית. במהלך החיפוש נתפסו כדורי חגיגת, חשיש ו-15 גרם קוקאין. בחקירותיו טען שמאי כי הסמים החשודים כקוקאין נתפסו בתיקו של חשוד אחר ולטענתו לא היו לו כל קשר לתכולת התיק. מחר ידון בית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה להסרת צו איסור הפרסום על שמם של שאר המעורבים בפרשה.

עו"ד שמאי, בן 44, הוא אחד מעורכי הדין המוכרים ביותר בארץ. לחלק ניכר מפרסומו זכה שמאי לאחר שהחליט לייצג את יגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה יצחק רבין. שמאי ידוע בעמדותיו הליברליות כלפי סמים קלים ובעבר אף קרא לפעול ללגליזציה שלהם. שמאי מוכר גם בשל פעילותו התקשורתית והוא מגיש פינת ספורט ברדיו, כותב טור במקומון "זמן תל אביב" ומשתתף בתוכנית "מהדורה מוגבלת" שמשודרת בערוץ "ביפ".

החשודים הודו בקשר עם הנער

לפני שבוע התפוצצה הפרשה כשתשעה גברים נעצרו בחשד למעורבות בעבירות מין שבוצעו בנער בן 15 וחצי. מעדותו של הנער ועל פי חומר הראיות עולה כי לפני כשנתיים וחצי נרשם הנער הצעיר לאתר ההיכרויות "אטרף", שם זייף את גילו כשהזדהה כבן 18 - הגיל הצעיר ביותר בו מאפשר האתר להירשם. לדברי הנער, הוא קיים מגעים מיניים עם כל הגברים שהכיר באתר, רובם בהסכמה, אולם לטענתו אחד מהם אנס אותו. בעדותו סיפר הנער לחוקרים כי בחלק מהמקרים הוא ספג איומים מהגברים, שלא יחשוף את אופי הקשר שלו עמם, ובמקרים אחרים הוזהר שלא להפסיק את מערכת היחסים.

בחקירותיהם הודו החשודים כי הכירו את הנער, וחלקם אף קשרו עצמם למגעים בעלי אופי מיני איתו, אך כולם טענו שלא היו מודעים לגילו האמיתי. עורכי הדין של כל החשודים טענו במהלך הדיונים כי מדובר בנער שחזותו היא של בגיר וכי לקוחותיהם סברו שמדובר בנער מעל לגיל 16, שכן מגיל זה ואילך הנער הוא בר הסכמה לקיום יחסי מין. אולם, מעדותו של הנער עולה כי למרות חזותו הבוגרת לכאורה ולמרות שזייף את גילו בכרטיס המשתמש באתר, הוא חשף את גילו האמיתי בפני רוב הגברים במפגש הראשון בניהם ולעיתים אף לפניו.

בין העצורים בפרשה גם בכיר בגוף תקשורת ופיזיולוג מוכר. בתחילה נחשדו השניים בביצוע מעשים מגונים בנער המתלונן בלבד, אך עם התפתחות הפרשה נחשף כי איש התקשורת ניהל "מערכות יחסים" זהות עם שלושה קטינים נוספים לפחות. לטענת המשטרה בחקירותיו הוא הודה ששילם לאותם הקטינים ואף קיים בניהם מפגשי מין משולשים. באשר לפיזיולוג טוענים במשטרה כי קיים חשד שבמסגרת עבודתו בא במגע עם קטינים נוספים. לכן, מחר תבקש המשטרה מבית המשפט המחוזי לחשוף את זהותם על מנת שקטינים נוספים שאולי באו איתם במגע יוכלו להתלונן על כך.

  • עוד באותו נושא:
  • ארי שמאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully