וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת אלפרון חוזרת לעניינים?

נתיב נחמני

25.1.2009 / 17:01

לפי החשד, צעיר המזוהה עם משפחת אלפרון ירה באדם שפיגר בתשלום חוב. עורך דינו: "המתלונן תפר לו תיק כדי להתחמק מתשלום"

לפני כחודשיים חוסל יעקב אלפרון במרכז תל אביב, אך נראה שעסקי המשפחה ממשיכים לפעול כרגיל. אתמול (שבת) עצרה המשטרה את טל שילוח, תושב תל אביב בן 22, שמזוהה עם משפחת הפשע, בחשד שירה ברגלו של אדם שחייב לו 35 אלף שקלים ולא עמד בתשלומים. בית משפט השלום בתל אביב האריך הבוקר את מעצרו ביומיים.

הפרשה החלה לפני כשלושה שבועות, אז נפגשו שילוח ובעל החוב על מנת להסדיר את עניינם. על פי המשטרה, בעל החוב ניסה להסביר לשילוח כי הוא נקלע לקשיים כלכליים וכי הוא אינו יכול לעמוד בתשלומים. אך נראה כי בקשת דחיית מועד הפרעון נדחתה ושילוח ירה ברגלו של החייב לאות אזהרה.

בעל החוב הפצוע המשיך מהפגישה לביתו, שם טיפל בעצמו ורק לאחר מכן פנה לקבלת טיפול בבית החולים. הפצוע סיפר לרופאים כי הפציעה נגרמה בדרך אחרת, ככל הנראה כדי שלא ייאלץ להעיד במשטרה נגד החשוד ושולחיו. גורם המעורב בחקירה סיפר לוואלה! חדשות כי נראה שהחייב פחד להעיד ולכן מילא פיו מים. למרות זאת, ביום רביעי שעבר הוא פנה למשרדי משטרת מרחב יפתח על מנת להגיש את תלונתו ומאז שילוח דרוש לחקירה.

שילוח, שהגיע אתמול בעצמו לתחנת המשטרה, הכחיש את החשדות שיוסחו לו והבוקר כאמור הובא להארכת מעצרו. המשטרה מייחסת לו איומים, החזקת נשק שלא כדין וגרימת חבלה. בבית המשפט טען פרקליטו, עו"ד יניב שגב, שהמתלונן "תפר" למרשו תיק על מנת להתחמק מלהחזיר לו את כספו. למרות זאת, הסכים שגב להארכת מעצרו עד ליום שלישי על מנת לאפשר למשטרה להמשיך בחקירתה. לדברי שגב,"נשמע תמוה שאדם שנורה משקר בבית החולים ומתלונן רק שבועות לאחר מכן וזאת כאשר יש לו מניע ברור להפללתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully