וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בחולון: בן משפחת גבריאלי חוסל

נתיב נחמני

25.1.2009 / 1:33

לפי החשד, רונן גבריאלי, ששם משפחתו נקשר בפרשיות פשע, הובל לזירת הרצח וחוסל על ידי גורמים במשפחת פשע מוכרת

הותר לפרסום כי רונן גבריאלי, בן 34 מחולון, בנו של חיים גבריאלי, אחיינם של שוני וראובן גבריאלי, הוא הגבר שגופתו נמצאה אמש (שבת) באזור חולות מולדת בחולון לאחר שנורה בראשו. גופתו נמצאה סמוך לשעה 17:00 כשהיא מוטלת בשטח החולות שבין חולון לראשון לציון. צוות מגן דוד אדום "ירקון" שהגיע לזירה, קבע את מותו. משטרת מרחב איילון פתחה בחקירה, שהועברה לידי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב.

גבריאלי נעדר מביתו מיום שלישי, אך הדיווח על כך התקבל מאימו ביום שישי. "קיבלנו ביום שישי תלונה על היעדרות הנרצח מאז יום שלישי", אמר הערב סגן ניצב ערן קמין, קצין החקירות של מרחב איילון. "סיירת עיריית חולון איתרה היום את האופנוע של הנעדר בעיר, ובסריקות שביצענו איתרנו באזור את הגופה ירויה".

חקירה ראשונית מעלה את החשד כי גבריאלי חוסל על ידי גורמים במשפחת פשע מוכרת, ונראה כי הוא הובל לזירת הרצח על ידי אדם שהכיר. לדברי קמין, הנרצח מוכר למשטרה, אך הוא סרב להתייחס לעברו.

שמה של משפחת גבריאלי נקשר לפני כשנתיים בפרשת הפעלת בתי הימורים והעלמת מס בגובה של עשרות מיליוני שקלים. בשנות השמונים אף הואשמו כמה מקרובי המשפחה בעבירות סחר בסמים, זיוף ומרמה.

בת 21 נדקרה לעיני בתה התינוקת

מוקדם יותר נמצאה גופתה של סאמר אבו ג'ומעה, בדואית בת 21בביתה באשקלון, כשעליה סימני דקירה. בן זוגה נעצר בחשד לרציחתה, אולם הכחיש בחקירתו את המיוחס לו. אחד החשדות הם כי הרצח בוצע על רקע מה שמכונה "חילול כבוד המשפחה", אך במקביל המשטרה בודקת כיווני חקירה נוספים. החקירה הועברה ליחידה המרכזית לכיש.

הגופה נמצאה על ידי שכנה ששמעה קול תינוקת בוכה מהבית. היא ניסתה לצלצל בפעמון ולפתוח את הדלת, אך היות שלא נענתה ולא הצליחה לפותחה, היא הזעיקה את המשטרה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותה. אבו ג'ומעה התגרשה מבעלה והיתה אם לפעוטה בת שנתיים וחצי. לאחר הגירושים התגוררה עם בן הזוג שנעצר היום בחשד לרציחתה.

פרסום ראשון: 17:33.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully