וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זדורוב: למרות הודאתי, לא רצחתי את תאיר

עדי שמחוביץ

8.1.2009 / 16:49

רומן זדורוב העיד היום לראשונה במשפטו על רצח תאיר ראדה. בעדותו הכחיש כל קשר לפרשה וטען שהמשטרה כפתה עליו להודות ברצח

הבוקר (חמישי) נפתח שלב ההגנה במשפטו של רומן זדורוב, המואשם ברצח הילדה תאיר ראדה בבית ספר בקצרין לפני כשנתיים. בבית המשפט המחוזי בנצרת נשמעה לראשונה עדותו של זדורוב שהכחיש כל קשר לרצח וטען כי המשטרה שמה מילים בפיו.

לשאלה כיצד הגיעו לידיעתו פרטים בקשר לרצח, ענה זדורוב: "את רוב המידע קיבלתי מהמשטרה, המדובב נתן לי אינפורמציה. המשטרה הדריכה אותי איך הדברים התבצעו. כשישבתי בחקירות המשטרה כל הזמן היו אומרים לי אתה רצחת, אתה הרוצח, יש לנו עדים, יש לנו תוצאות של פוליגרף. כל הזמן אמרתי להם שאני לא קשור לזה, שאני לא עשיתי את זה".

עורך דינו דוד שפיגל הציג בפני זדורוב תמלול שלו עם המדובב בו הודה, כביכול, זדורוב ברצח. זדורוב הסביר את דבריו ואמר, כי: "לקחתי על עצמי את הרצח, זה לא אומר שביצעתי אותו. אני חשבתי שבהמשך יהיו עוד בדיקות שיוכיחו שבן אדם אחר עשה את זה". בנוסף, העיד זדורוב כי רוב החקירה היתה בעברית וכי הוא התקשה להבין הרבה מהשאלות או להסביר את עצמו ואת מה שהתכוון להגיד.

עו"ד שפיגל, סניגורו של זדורוב, אמר לוואלה! חדשות: "היום החלה עדותו של רומן זדורוב. עדותו החלה לפרט על ההכוונות ועל שיטת החקירה שממנה למד פרטים על מהלך הרצח שהיה, הן מהחוקרים והן מהמדובב. מה שרצינו להראות בשלב הזה, זה שכל הפרטים שהוכנסו באינפורמציה מוטמנת בתוך החקירה הביאו את זדורוב להודאה ולשחזור". משפטו ועדותו של זדורוב יימשכו בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully