וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך התנהל מסע הרצח של סנטה קלאוס

בית המשפט בלוס אנג'לס פירסם פרטים נוספים על מסע הרצח של ברוס ג'פרי פרדו, הסנטה קלאוס שרצח ביום רביעי 9 בני אדם ופצע שלושה

48 שעות אחרי מסע הרצח שזעזע את ארצות הברית, הולכים ומתגלים פרטים נוספים בפרשה. הרוצח, גבר בן 45 בשם ברוס ג'פרי פרדו החליט לצאת למסע הרצח בעקבות קשיים נפשיים שנבעו מהסכם גירושין שעם תשלומיו לא הצליח להתמודד.

הוא היה נשוי במשך שנתיים לפני שאישתו החליטה להתגרש ממנו. לזוג לא היו ילדים. כמו כן, היה ג'פרי פרדו מובטל שלא הצליח למצוא עבודה במהלך החודשים האחרונים. הפרטים נחשפו בדיון שהתרחש בבית המשפט בלוס אנג'לס.

המקרה אירע ביום רביעי האחרון. ג'פרי פרדו, לבוש בתחפושת של סנטה קלאוס, הגיע לבית משפחת גרושתו באחד מפרברי לוס אנג'לס בעת מסיבת חג המולד המסורתית, כשהוא חמוש בארבעה רובים ובמבער.ילדה בת 8 שפתחה לו את הדלת היתה הקורבן הראשון. ג'פרי פרדו ירה ישירות בפניה, ואז החל לטבוח ביושבי הבית ולירות לכל עבר. על פי עדויות ג'פרי פרדו "הוציא להורג", את בני משפחתה של אישתו לשעבר זה אחר זה. לאחר מכן הוא פוצץ את הבית. כתוצאה מהפיצוץ הוא נפצע. "הוא סבל מכוויות דרגה 3" אמר מפקד המשטרה המקומית קים ראני. "הוא נכווה בזרועתיו וכל הנראה החליפה של סנטה שהוא לבש נמסה על גופו".

כתוצאה ממסע הרצח, נהרגו תשעה בני אדם. שלושה בני אדם נוספים נפצעו. אישה בשנות ה-20 לחייה, ילדה כבת שמונה ואדם נוסף ששבר את רגלו כשניסה להימלט מהמקום. המשטרה פתחה בחיפושים אחר הרוצח שתכנן להימלט לקנדה. הוא רכש מבעוד מועד כרטיס טיסה לקנדה והיה מצויד בשבעה עשר אלף דולר. בסופו של דבר ברח ג'פרי פרדו לבית אחיו ושם התאבד בירייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully