וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט לתושבי עזה: "חמאס גם האויב שלכם"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

25.12.2008 / 13:04

בראיון לרשת "אל ערבייה" קרא אולמרט לתושבי עזה לעצור את ירי הרקטות של חמאס. "איננו רוצים לפגוע בכם, אך לא נרשה לחמאס לתקוף את ילדינו"

ראש הממשלה אהוד אולמרט פנה היום (חמישי) לפלסטינים תושבי רצועת עזה וביקש מהם לעצור את ירי הרקטות של חמאס, אותו הגדיר כ"אויב שלנו וכאויב שלכם". בראיון טלוויזיוני לרשת "אל ערבייה" הזהיר אולמרט כי ישראל לא תהסס להשתמש בכוח כדי למנוע את המשך ירי הרקטות אל עבר שטחה.

לדברי אולמרט, חמאס אינו האויב רק של ישראל "אלא גם האויב של עזה", כלשונו. "אנו רוצים לחיות בשכנות טובה עם עזה", הוסיף. "איננו רוצים לפגוע בכם, ולא נאפשר משבר הומניטארי שבו יחסרו לכם תרופות או מזון. איננו רוצים להילחם עם האזרחים הפלסטינים אולם לא נרשה לחמאס לתקוף את ילדינו".

ראש הממשלה אמר בראיון עוד כי לישראל יש כוח עצום אשר היא אינה רוצה לעשות בו שימוש. "יחד עם זאת, לא נהסס להשתמש בו נגד חמאס והג'יהאד האיסלמי", הוסיף. אולמרט פנה לתושבי עזה וביקש מהם להפעיל לחץ על חמאס:"האם אני יכול להרשות עוד טילים על תושבי ישראל? פגיעה בילדים ובאזרחים מבלי לעשות דבר? כמובן שלא. חמאס יורה עלינו ועל תחנת הכוח שאמורה לספק חשמל לעזה. אל תתנו לחמאס, שפועל נגד ערכי האיסלאם, לסכן אתכם. עצרו אותם. עצרו את האויבים שלכם ושלנו. דרשו מהם להפסיק לירות על אזרחים חפים מפשע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully