וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצו שתי המטיילות הישראליות בדרום צ'ילה

לאחר יומיים של חיפושים, איתר מסוק חילוץ את רומי גבעון וטל בר באתר קמפינג. אמה של רומי: "השתיים במצב טוב מאוד"

מסוק חילוץ איתר היום (שלישי) בדרום צ'ילה את רומי גבעון וטל בר, בנות 21, שנעדרו מאז שלשום. תמי גבעון, אמה של רומי, אמרה לוואלה! חדשות כי השתיים נמצאו באחד מאתרי הקמפינג באזור. לדבריה, השתיים במצב "טוב מאוד" והן מוטסות לעיר פוקון, שממנה יוצאים ישראלים רבים לטיולים בצ'ילה.

אתמול חולצו ארבעה מטיילים ישראלים מפארק לאומי בדרום צ'ילה, אולם עם שתי המטיילות הנוספות שהיו עמן לא נמצאו. ארבעת המטיילים הצליחו ליצור שלשום קשר עם משרד החוץ והודיעו כי הם זקוקים לחילוץ. כוחות חילוץ מקומיים הגיעו אליהם אמש וחילצו אותם. המטיילים סיפרו כי במהלך טרק שקיימו בפארק הלאומי הסמוך להר הגעש וייאריקה, הם התפצלו לשתי קבוצות, האחת בת ארבעה מטיילים ובקבוצה השנייה נותרו שתי המטיילות.

אביה של רומי גבעון, רן, סיפר לוואלה! חדשות כי רומי וחברתה החליטו להתפצל מהקבוצה וללכת על שביל יותר נוח ולכן הקבוצה התפצלה.

לדבריו, בתו והמטיילת הנוספת קבעו להיפגש עם ארבעת המטיילים שהתפצלו כעבור כמה שעות בנקודת ההתחלה. "הן סיימו את המסלול והקבוצה של ארבעת המטיילים לא הגיעה למקום ונתקעה באחד הנקיקים במסלול. הבנים בקבוצה החליטו שהם מנסים להשיג חילוץ והם הצליחו לצאת מהנקיק ולקרוא לעזרה. בסופו של דבר הגיע מטוס קל וחילץ את כל הארבעה, כל הזמן הזה הבת שלי וחברתה חיכו בצומת שהם קבעו. בשלב מסויים הן החליטו לעזוב את המקום".

בדרום צ'ילה, אירעו בעבר מספר מקרים שבהם נעדרו מטיילים במהלך טרקים. לפני כשנה וחצי נעדרו בדרום צ'ילה שמונה מטיילים ישראלים ושלושה תיירים נוספים. המטיילים, שנמצאו וחולצו, טיילו בשמורת טבע בפארק פויהואה כ-1,000 קילומטרים מדרום לסנטיאגו. מסוק של חיל האוויר של צ'ילה, שלקח חלק בחיפושים אחריהם, איתר אותם.

פרסום ראשון: 10:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully