וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי חדשות - יום שלישי 25.11.2008 / כ״ז חשוון התשס"ט

11:32

הוארך מעצרו של שוטר מאילת החשוד בשוחד

נתיב נחמני

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שלישי) בשבעה ימים את מעצרו של שוטר ותיק מתחנת אילת, בחשד שלקח שוחד ממפעילי קזינו בתמורה להזהרתם לפני פשיטות המשטרה. איתו נעצרו שוטר נוסף מהתחנה ושני אזרחים. בתום חקירתם, שוחררו האזרחים ואילו השוטר הנוסף שוחרר למעצר בית.

מהדיון שנערך היום בבית המשפט עולה כי חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים ניהלו נגד השוטר ונגד החשודים כשותפיו חקירה סמויה במשך כשנה שאתמול, עם מעצרם, הפכה לגלויה. על פי החשד, השוטר שאינו בעל תפקיד מודיעיני, עבד בשביל שני אחים ממשפחה מוכרת בתחום ההימורים הלא חוקיים. עוד עלה, כי קצין המודיעין בתחנה שנעצר לפני כארבעה חודשים, עבד גם הוא בשביל אחד מאותם האחים – החקירה בעניינו נמשכת.

נראה שחוקרי מח"ש הצליחו אף לבסס קשר בין שני השוטרים. בתשובה לשאלת עורך דינו של השוטר עולה כי בחלק מהשיחות שהוקלטו עוד לפני חודשים במהלך חקירת קצין המודיעין, נשמע גם השוטר שנעצר אתמול. למרות שהשוטר אינו מחזיק בתפקיד מודיעיני ועל אף שהפשיטות נערכו על ידי שוטרים מתחנות אחרות, במהלך החקירה עלתה הסברה כי השוטר החשוד היה זה שדואג לסידורי השינה של השוטרים שהגיעו לפשיטות וכך היה מסיק כי פשיטה עומדת להתרחש. בחקירותיו הוא הכחיש כל קשר למיוחס לו.

חקירת מח"ש מסתעפת לערים נוספות בארץ ונראה כי לשוטר היה קשר עם גורמים עבריינים בכירים. "בידי מח"ש ראיות הקושרות את החשוד למספר רב של פרשיות", אמר השופט שמעון פיינברג וכאמור האריך את מעצרו. בנוסף לקבלת השוחד הוא חשוד גם בקבלת טובות הנאה ובשיבוש הליכי חקירה ונראה כי עשרות נוספים צפויים להיחקר בפרשה.

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully