וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בתאונת הפגע וברח בתל אביב

נתיב נחמני ודני ליבר

18.10.2008 / 17:04

החשוד בן ה-27, שככל הנראה משתייך לכנופיית רמת עמידר ומוכר למשטרה, שמר בחקירתו על זכות השתיקה. אחיה של ההרוגה: "זהו רצח בכוונה תחילה"

מערכת וואלה!

(מעצר בעל הרכב אתמול - צילום: נועם כהן, עריכת וידאו: ענת ברק)

תושב רמת גן בן 27 נעצר היום (שבת) בחשד למעורבות בתאונת הפגע וברח אתמול בתל אביב, בה נהרגה מיטל אהרונסון בת ה-27. החשוד, שככל הנראה משתייך לכנופיית רמת עמידר, נעצר בביתו. הוא נחקר באגף התנועה של מחוז תל אביב ושמר על זכות השתיקה. מחר הוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

אתמול האריך בית משפט בשישה ימים את מעצרו של בעל הרכב הפוגע, ויקטור לביא, תושב רמת גן בן 22. לביא נעצר במהלך הלילה לבדיקת אלכוהול, ניסה להמלט רגלית אך נתפס. שני חבריו שהיו עמו ברכבו נמלטו מהמקום ובנסיעתם פגעו במיטל אהרונסון ובחברתה.

בדיון להארכת מעצרו ביקש נציג המשטרה רס"מ יניב שרון להאריך את מעצרו בעשרה ימים להמשך חקירה. "החשוד מכיר את המעורבים בתאונה הקטלנית" אמר נציג המשטרה שהוסיף, כי בשנת 2005 נשלל רשיונו של לביא לשנתיים וחצי בגין נהיגה בשכרות.

עורך דינו של לביא, רונן רוזנבלום, טען מנגד כי "המשטרה הביאה אותו להארכת מעצרו כדי שישמש כבן ערובה". בתגובה לטענת נציג המשטרה כי זהות הנהג הפוגע ידועה לחוקרים, אמר הסניגור: "אם המשטרה טוענת שהזהות ידועה מדוע הם זקוקים למרשי? אין פה עילת מעצר".

החשודים מוכרים למשטרה

מיטל אהרונסון, בת 27, מהרצליה וחברתה, בת 29, חצו את רחוב אבן גבירול במעבר חצייה סמוך לכיכר רבין. בעת שחצו פגע בהן כלי הרכב, מסוג לאנד קרוזר, ונמלט מהמקום. אהרונסון נפגעה באורח אנוש ומתה זמן קצר לאחר מכן בבית החולים "איכילוב" בעיר. חברתה נפגעה באורח בינוני-קשה ופונתה גם היא לבית החולים. הרכב הפוגע אותר נטוש ברחוב הנרייטה סולד בתל אביב. בוחני התנועה מצאו על חלקו הקדמי סימני פגיעה.

ניסים לוי, פראמדיק ממגן דוד אדום מרחב דן שהגיע למקום התאונה סיפר לוואלה! חדשות כי הקריאה הראשונה על האירוע התקבלה בשעה 3:30. "כשהגענו למקום, סמוך לכיכר רבין, מצאנו פצועה אחת באורח אנוש ואחרת באורח בינוני. התחלנו בפעולות החיאה ופינינו את השתיים לבית החולים 'איכילוב' הסמוך". מותה של אהרונסון נקבע בחדר המיון בבית החולים.

לאחר מעצרו של בעל הרכב אתמול, אמר תומר אהרונסון, אחיה של מיטל, בשיחה עם וואלה! חדשות כי "זהו רצח בכוונה תחילה". לדבריו, "המשטרה עצרה נהג שיכור וחבריו נמלטו עם הרכב והרסו עולם של משפחה שלמה. הקלות שבה אדם לוקח רכב כשהוא שיכור אומרת משהו על הערכים שאנו מקנים לצעירים. יש להגביר הרתעה וענישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully