וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצלה מהטיטאניק, טובעת בחובות

עידן דורנר

16.10.2008 / 21:49

האישה היחידה ששרדה את האסון ונותרה בחיים, נאלצת למכור את מזכרותיה מהאירוע, על מנת לממן לעצמה טיפול סיעודי בבית אבות

השורדת האחרונה מאסון הטיטאניק שנותרה בחיים, נאלצת למכור את כל מזכרותיה מהאירוע, על מנת לממן לעצמה טיפול סיעודי בבית אבות. מילבינה דין, בת 96, שהיתה תינוקת בת חודשיים כשהספינה טבעה בשנת 1912, תעמיד למכירה פומבית פריטים שונים, בהם מזוודה מלאה בבגדים שניתנה למשפחתה על ידי תושבי ניו יורק, כשהגיעו לחופי ארה"ב לאחר שחולצו.
.
היא תאלץ להיפרד גם ממכתבים מרגשים שנשלחו לאימה על ידי הקרן למען ניצולי הטיטאניק ומאיורים נדירים של הספינה שציירו אמנים שונים.

ה"טיימס" מדווח כי משפחתה של דין היתה בתהליכי הגירה לקנזס, כשהאסון, שגבה את חייהם של נוסעים ואנשי צוות, התרחש. היא הוכנסה לשק והובלה לחוף מבטחים. אימה ואחיה שרדו גם הם, אך אביה נהרג. דין נותרה השריד החי האחרון לאסון, לאחר שבשנה שעברה מתה ניצולה נוספת, ברברה דיינטון, בת 96 מקורנוול.

דין מקווה לגייס כ-3,000 ליש"ט מהמכירה, כיוון שהיא אינה יכולה להתמודד עם ההוצאות. היא חיה בבית אבות, מאז ששברה את האגן לפני כשנתיים. "קיוויתי שאיאלץ להישאר כאן רק שבועיים, אך בגלל סיבוכים אני פה כבר שנתיים. אני לא יכולה לחיות לבדי בבית. לכן אני מוכרת את כל הפריטים, כל מה שאני חושבת שיהיה שווה משהו".

  • עוד באותו נושא:
  • טיטאניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully