וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה כשפים

אורלי נירן יהלום

16.9.2008 / 12:11

כל אחד יכול לחולל טקסי כישוף שיגרמו לשינויים גדולים בחייו. איך עושים את זה? וואלה! ניו אייג’ מציג: בית הספר למכשפים מתחילים

כישוף הוא שימוש בכוחנו האישי כדי ליצור מציאות חדשה והוא יכול להתרחש באמצעות פיתוח תודעה גבוהה, הילינג או טקסי ריפוי. על פי התפישה השאמאנית, חיינו זורמים במעגל. כשאנחנו פועלים בהתאם לזרימה, נתאחד עם היקום או הרצון האלוהי.

בעקבות אי הבנת חוקי הזרימה של היקום, פחדים וחוסר איזון פנימי, ניתן לסטות מהזרימה וליצור קארמה של תקיעות אנרגטית, מחלה, בצורת וחסימה בהגשמה העצמית, שתבוא לידי ביטוי בפרנסה מוגבלת, חוסר יכולת ליצור זוגיות ועוד. הכישוף נועד להחזיר את הדברים לזרימה המקורית שלהם, לעגל שוב את הקו.

כישוף שחור כישוף לבן

טקס הורדת גשם כפי שקיים חוני המעגל הוא כישוף. טיפול הילינג לריפוי ואיזון אנרגטי אף הוא כישוף. כך גם קריעת ים סוף שקרע משה לבני ישראל בצאתם ממצרים. הכישוף הוא כלי לחיים של איזון ושלמות על פני אמא אדמה. הוא אינו אמור להיות נחלתם של מכשפות ומכשפים בלבד, אלא כלי המבוסס על מודעות אישית גבוהה, יושרה פנימית וחמלה. יש רמות רבות ושונות של כישוף, שכמובן תלויות באדם הפועל.

כישוף תמיד מלווה באנרגיה של קסם ומתקשר למסתורין ולצבע השחור. ילידי אמריקה ראו מאז ומתמיד בעורב השחור נושא תדר של קסם המביא בכנפיו ריפוי. על פי אמונתם, כאשר מופיע העורב השחור זהו סימן לריפוי הנובע משינוי תודעה. העורב השחור נושא את אנרגיית הריפוי למקום בו היא נדרשת. מעשי כשפים אינם חלק מעולם אפל, אלא דרך למגע עם הקסם של הריפוי.

הכישוף דורש לימוד, ניסיון והשקעה. ככל שתשקיעו כך תקבלו יותר. כישוף הוא הבנה עמוקה של חוקי היקום הנובעת מהתבוננות בטבע. השוני בין כישוף לבן לשחור אינו נובע מהכישוף עצמו, אלא מאלו העוסקים בו וטוהר נשמתם.

חוקי היקום

כאמור קיימות רמות שונות של כישוף, בהתאם לרמת ההתפתחות הרוחנית של המכשף. יושרה פנימית היא בסיס הכרחי לכל מי שחפץ לעסוק בכישוף. מי שמכיר את חוקי היקום לא יעז לעסוק בכישוף שחור, מכיוון שברור לו לחלוטין שהתוצאות יהיו הרות אסון עבורו. הכישוף חייב לזרום עם חוקי הטבע. כאשר ננסה לכפות את רצוננו על אדם אחר על ידי עיוות המציאות, נפעל בניגוד לזרימה הטבעית.

כל מי שעובד עם אנרגיות חייב לתעל אותן לצורך ריפוי גבוה בלבד ולפעול על פי שלושת חוקי היקום הבאים:
1. כל מה שאני מוציא חוזר אלי פי כמה. כלומר: נטילת אחריות למעשי.
2. לא משנה מה אני עושה, אלא מדוע אני עושה זאת. כלומר: מה שחשוב הוא המניע.
3. כל מה שאני משנה מבפנים משתנה בו זמנית בחוץ וההפך. כלומר: אני יכול לשנות את המציאות החיצונית בעזרת כוח התודעה הפנימית בלבד.

נוכל לזמן את מה שאנחנו רוצים לחיינו בעזרת הדמיון. למעשה, אנחנו יוצרים את מציאות חיינו דרך מחשבה, דמיון ורצון פנימי. עם זאת, כאשר מדובר בקארמה או בחסימות פנימיות שאיננו מודעים אליהן מספיק כדי לשנות, ניתן להיעזר גם באלמנטים טקסיים.

הרצון והמחשבה הם אנרגטיים, הטקס הוא שילוב בין האנרגטי לפיזי. זוהי התנסות בכישוף דרך שימוש באלמנטים חומריים. כל טקס מלווה בעשייה פיזית וסמלית. מהדלקת נרות שבת, טקס הודיה אינדיאני, ציור מנדלות ועד טקס למשיכת אהבה וזוגיות. בטקס אנחנו נותנים ביטוי פיזי סמלי למה שברצוננו למשוך לתוך חיינו.

ליצור שפע

אם ברצוננו למשוך שפע או פוריות נוכל להשתמש בדג וביסוד המים או להתחבר ליסוד האש ואלמנטים הקשורים ליצירתיות והקרנת האור הפנימי ולשלב בטקס אבני סיטרין . אם ברצוננו למשוך אהבה, נוכל להשתמש באלמנטים שהתדר האנרגטי שלהם רוטט באהבה, כמו נרות אדומים או ורודים, אבני רוזקוורץ, שמן ורדים, ורדים אדומים ועוד.

השמנים, הצמחים, הקריסטלים והשימוש ביסודות כמו אש, מים, אדמה ואוויר (קטורת), ייבחרו בהתאם לסוג האנרגיה שברצוננו למשוך לחיינו. כלומר, כדי לזמן שפע, עלינו ליצור בתוכנו וסביבנו תחושה של שפע. כדי לזמן אהבה אנחנו יוצרים אנרגיה של אהבה, כדי לזמן גשם נערוך טקס להורדת גשם. טקס כזה יכול להיבנות סביב שימוש במים (מעריכת הטקס ליד אגם ועד קערת מים) וחיבור לאנרגיה של צפרדעים הנושאות סגולה של טיהור וקול שירתן מביא את הגשם. למעשה, עמוד השדרה של הכישוף הוא שימוש באנרגיה בעלת תדר דומה לזה שברצוננו לזמן או ליצור.

כדי שכישוף יעבוד באופן יעיל יש לעשות במקביל לתהליך עבודה פנימית של שינוי מודעות ובדיקת הדפוסים הפנימיים שיצרו את הקארמה או החסימה האנרגטית. דרך ניקוי הדפוסים המגבילים אותנו, נאפשר לעצמנו אפשרויות יצירה חדשות ומוצלחות יותר מאלו שיצרנו בעבר. כל זמן שבתת ההכרה שלנו יושב דפוס כמו "אני לא אהוב", יהיה לנו קשה יותר למשוך אהבה גם אם נמלא את הבית שלנו בנרות ורודים בריח שושנים.

למעשה, חלק מעוצמתו של טקס הכישוף נובע מכך שהוא מאפשר לנו להיפתח לאמונה שהמצב המקובע שלנו ניתן לשינוי אנרגטי. מחשבה זו משפיעה על תת המודע שלנו. אחת המתנות הנפלאות יותר שתוכלו לתת לעצמכם היא חיבור לאמת הגבוהה הטמונה במסתורין וחידוש העוצמה הפנימית. כל זה נעשה באמצעות ריפוי התודעה, שינוי דפוסים מגבילים וטקסים של ריפוי.

אורלי נירן יהלום (גוטגנוני) היא מחברת הספר "בינת הלווייתן" ומנהלת מרכז "מעוף מקודש" לשמאניזם וריפוי תודעה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • שאמניזם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully