וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני רון: "רוז חיה, אל תחפשו בירקון"

נתיב נחמני

9.9.2008 / 17:45

סבה של רוז חזר בו מהודאתו ברציחתה וטען כי היא נגבתה בכוח. המשטרה: "אפילו עורכת הדין שלו אומרת שהוא רצח אותה"

מערכת וואלה!

(צילום: אלכסנדר זגוניקוב, עריכת וידאו: נעמה דרור)

רוני רון, סבה של רוז החשוד ברציחתה, טען היום (שלישי) מחוץ לאולם בית המשפט כי הודאתו בהריגתה של רוז נגבתה ממנו בכפייה. "לא רצחתי אותה, גבו ממני את ההודאה בכפייה. בפעם האחרונה שראיתי אותה היא היתה בחיים", אמר. לאחר שאמר את הדברים, רון נלקח על ידי השוטרים לחדר צדדי. מעצרו הוארך בעשרה ימים.

בתגובה לשאלת עיתונאי האם הרביצו לו, ענה רון: "יותר מזה, היו איומים רגשיים. איימו שייקחו את הילדות שלי למשפחות, שהן יהיו זונות ומכורות לסמים". לדבריו, "בפעם האחרונה שראיתי אותה היא הייתה בחיים אצל אמי. הייתי מודה בכל דבר, גם ברצח ארלוזורוב. תחפשו את הילדה, היא בחיים ולא בירקון". בתשובה לשאלה היכן הילדה ענה: "לא יודע, תשאלו את אמא שלי".

פרקליטתו של רון, עו"ד רויטל סוויד אמרה כי "אלו בהחלט טענות שהמשטרה תצטרך לבדוק. זו לא פעם ראשונה שרוני טוען כך, ורק עתה זה הגיע לידי הציבור". גורם משטרתי המעורה בחקירה מתחילתה אמר בתגובה לוואלה! חדשות: "הכל שטויות, הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה. זה לא היה ככה, ואפילו עורכת הדין שלו אמרה שהוא רצח אותה".

מארי ידעה על הרצח?

בתוך כך, ראייה נוספת המצויה בידי המשטרה בפרשת רצח הילדה רוז פיזאם נחשפה היום במהלך עדותה של השמרטפית של רוז בדיון להארכת מעצרה של האם מארי פיזאם. לדברי השמרטפית, ב-12 במאי, ביום בו על פי החשד נרצחה רוז, היא שמרה על שתי אחיותיה הקטנות של רוז, בנות שנה ושמונה חודשים ועשרה חודשים, והוריה רוז ורוני רון חזרו מאוחר באותו הלילה. עוד עולה מעדות השמרטפית, כי באחת מהפעמים שהייתה בדירה לאחר היעלמותה של רוז, רוני רון אמר לה שרוז נמצאת אצל ויויאן, אמו.

לטענת נציג המשטרה בבית המשפט, השמרטפית לא הזכירה בחקירתה כל סימנים מחשידים אחרים שעלו באותו ערב. עוד אמר, כי היא מסרה בעדותה פרטים טכניים יבשים בלבד, ואף הוסיף בתשובה לשאלת פרקליטה של מארי, עו"ד רויטל סוויד, כי המשטרה טרם השיגה אישור סופי לכך שהשמרטפית אכן דיברה על אותו היום, וכי הראייה עדיין לא נבדקה ואושרה באופן ודאי.

במהלך הדיון בבית המשפט הובאו קטעים מעימות שנערך בין חבר של רוני רון לבין מארי פיזאם. מהעימות עולה, כי חודשיים לאחר היעלמותה של רוז, נכח החבר בביתם של רוני רון ומארי פיזאם ושאל את רוני רון היכן רוז. רוני רון השיב לו כי רוז נמצאת ב"קייטנה של צרפתים". החוקרים פנו למארי פיזאם ושאלו אותה מדוע לא התערבה בשיחה, שכן על פי עדותה הראשונית היא אמרה כי חשבה לאורך הזמן שרוז נמצאת "בבית ספר צרפתי".

  • עוד באותו נושא:
  • רוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully