וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוה"ד של האם הרוצחת: "רגינה היתה אם אוהבת"

נתיב נחמני ואייל דץ

3.9.2008 / 15:01

ראש אגף שירותי הרווחה בת"א סיפר כי הופתע לשמוע על המקרה. לדבריו יש "פער בין התנהלות האמא ביום יום ובין המעשה המחריד"

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

(צילום ועריכת וידאו: איריס דומאני)

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (רביעי) בתשעה ימים את מעצרה של רגינה קורצ'קוב, החשודה כי הטביעה למוות את בנה מיכאל אמש בדרום תל אביב. השופט הורה לשלוח מייד את האם בת ה-31 לבדיקה אצל ידי הפסיכיאטר המחוזי, כדי שיקבע האם היא כשירה לעמוד לדין.

טרם הדיון סיפר פרקליטה של האם, עו"ד אבי כהן על מצבה הנוכחי. לדבריו, "ביום המקרה רגינה לקחה את בנה לגן וגם החזירה אותו משם. היא הייתה אם אוהבת, והמעשה נוגד את אופיה. אבקש שתיבדק על ידי פסיכיאטר כדי שינסה להסביר את הפער". לדבריו, "רגינה מדברת ונשמעת בסדר גמור, אך ברגע שנושא השיחה מגיע לבנה היא משתתקת, קופאת ונסגרת בתוך עצמה.

בתוך כך, בשירותי הרווחה של עיריית תל אביב הגיבו בתדהמה לרצח. זאת בשל העובדה כי שירותי הרווחה הכירו את המשפחה כמשפחה חמה, שלמרות הקשיים שמהם סבלה הצליחה לתפקד כראוי.

יחיאל מחדון, ראש אגף שירותי הרווחה בעיריית תל אביב סיפר לוואלה! חדשות כי הם הופתעו מאוד לשמוע על המקרה. לדבריו המקרה מדהים וזאת "עקב הפער בין התנהלות האמא בחיי היום יום ובין המעשה המחריד". לדבריו, "היא היתה אם מעולה וחמה שהגיבה לצרכי בנה והמעשה שלה בלתי נתפס". הוא הוסיף כי הפנייה הראשונית של האם לפני כשנתיים להכניס את הילד למשפחתון התקבלה בחיוב. "הילד, שסבל מבעיה קלה של התפתחות התנהגותית הושם במשפחתון אינטימי של חמישה ילדים שבו כל ילד מקבל התייחסות אישית. ולאחרונה הוא נקלט במערכת הגנית".

"הרגתי את הבן שלי"

סמוך לשעה 22:20 התקבלה במוקד המשטרה שיחה מהאם, שלחשה למוקדנית: "הרגתי את הבן שלי". למרות זאת, היא לא מסרה פרטים מזהים. המוקדנית ניסתה לדובב אותה, אך האם ניתקה את הטלפון. המשטרה איתרה את מספר הטלפון של האם, ובאמצעותו אותרו פרטיה המזהים, בהם הכתובת. השוטרים מיהרו לדירתה, ועם כניסתם אמרה האם: "הרגתי אותו, הרגתי אותו". השוטרים מצאו אותו כשהוא שכוב עירום על מיטתו ומחוסר הכרה. צוות מד"א דן שהוזעק על ידי המשטרה קבע את מותו של הילד ונראה כי הוא מת שעות לפני שדיווחה על כך האם.

ניצב משנה משה אדרי, מפקד מרחב יפתח, סיפר כי בחקירתה הודתה האם במיוחס לה ואמרה: "אני מצטערת על מה שעשיתי. מגיע לי עונש". מיכל יסעור, פרמדיקית שהגיעה למקום, סיפרה לוואלה! חדשות: "קיבלנו קריאה על ילד מחוסר הכרה, כאשר הגענו ראינו ילד כבן ארבע שמת מזה כמה שעות, הרופא שהגיע למקום קבע את מותו".

"מדובר במקרה מאוד מזעזע שהרבה זמן לא ראינו כמותו", סיפר לוואלה! חדשות מנכ"ל זק"א צבי רוזנטל שהגיע למקום. "הגענו לאחר סיום העבודה של המחלקה לזיהוי פלילי וראינו את הילד מוטל במיטה ללא רוח חיים. עזרנו לפנות את הגופה. הדבר הראשון שעושים אחרי מקרה כזה, זה לחזור הביתה ולחבק את הילדים", אמר רוזנטל.

"אישה נחמדה ומנומסת"

מנהל העבודה של רגינה קורצ'קוב, מיקי, הגיע הבוקר לבית המועסקת שלו כדי לבדוקר מה מצבה, לאחר שהיא לא ענתה לו לטלפון במהלך כל הבוקר. מיקי לא היה מודע כלל לרצח לכאורה שאירע אמש. לדבריו, "רגינה היתה פשוט מושלמת, אולי אפילו יותר מדי מושלמת". הוא סיפר כי רגינה עבדה בניקיון משרדים במשרה מלאה, שמונה שעות כל יום. "היא היתה אשה שקטה, שעשתה הכל כמו שצריך ולא התלוננה. היא היתה בסדר עם כולם".

שכנים שהגיעו למקום סיפרו לוואלה! חדשות כי "לא היו סימנים מיוחדים שיכלו להעיד על אירוע שכזה. הילד שיחק הרבה בחצר ונראה שמח ביותר". השכנים סיפרו כי לא נשמעו צעקות או ריבים קולניים מהבית ועל פני השטח, לא היו סימנים של בעיות של אלימות במשפחה. "היא אישה נחמדה מאוד, מנומסת ותמיד אמרה שלום", סיפר אחד השכנים. "החלון שלי משקיף אל הבית שלהם", הוסיף, "וכל פעם כשהסתכלתי, ראיתי את הילד משחק בחצר. לי הם נראו בסדר גמור. נראה היה לי שהיא דואגת לילד".

בסוף השבוע האחרון נעצרה אולגה בוריסוב בחשד שהטביעה את בנה אלון בן הארבע וחצי בחוף טאיו בבת ים. בחקירתה היא סיפרה כי בנה סבל מהפרעות למידה והיה עליה לנטל.

(פרסום ראשון: 22:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully