וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסב: "לא רצחתי את רוז, זו היתה תאונה"

נתיב נחמני

26.8.2008 / 12:42

רוני רון (יעקב), החשוד ברציחתה של נכדתו בת ה-4.5, טען בביהמ"ש כי היכה את רוז ונכנס לפאניקה. לטענת האם, היא חשבה שבתה נשלחה לצרפת

תאגיד כאן

(צילום: איריס דומאני וערוץ 1, עריכת וידאו: יאיר דניאל קריינות: אילן שניג)

.

רוני רון (יעקב), החשוד ברצח נכדתו רוז פיזם בת ה-4 וחצי, הובא היום (שלישי) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום ברמלה. עורכת דינו רוויטל סוויד, אמרה בדיון כי מרשה טוען ש"לאחר שנתן את המכה שהרגה את הילדה, הוא נכנס לפאניקה". לדבריה, הוא מגדיר את המקרה כתאונה שלא ידע איך להתמודד איתה.

עו"ד סוויד פנתה לנציג המשטרה וביקשה ממנו שיאשר כי במהלך החקירה אתמול הוא (החשוד) "בכה, צרח, השתולל ונשבר נפשית". בתגובה ענה הנציג: "מתחילת החקירה כל החוקרים בוכים".

הסב תיאר את הדקות שבאו בעקבות הרצח. "נתתי לה 'פליק'. לאחר מכן איבדתי את העשתונות, לא ידעתי מה לעשות". סוויד טענה בפני השופט כי גרסת החשוד היא לא הודאה ברצח, אלא בתאונה. לדבריה, "אין ממצאים ששוללים את הגרסה שלו, ואפילו ההתכתבות שלו עם בת זוגו לא אומרת דבר". סוויד ביקשה מהשופט שלא להיעתר לבקשת המשטרה במלואה - הארכת מעצרו ב-15 יום. בה"הארץ" דווח כי לפי החשד, דקות ספורות לפני הרצח, פנתה אמה של רוז, מרי לבן זוגה ואמרה לו "לא רוצה לראות את הילדה הזו, תיפטר ממנה".

על פי החשד, רוז נרצחה בידי סבה, שהוא גם בן הזוג של אמה, ומשמש גם כאביה החורג. לאחר הרצח לכאורה, אחסן הסב את הגופה במזוודה, וקבר אותה בנחל הירקון. בדיון שאל השופט את עו"ד סוויד מדוע לא מוצאים את גופת הילדה. "לי נאמר שבגלל התנאים בירקון - המים העכורים ואופי השטח", ענתה. לעומתה, אמר נציג המשטרה כי " זה לא בגלל זה, יש סיכוי שזה מכיוון שהגירסה שלו לא נכונה".

"האם לא ידעה דבר"

לגבי אמה של רוז, מרי פיזם, אמרה עו"ד סוויד, כי "מהיום הראשון היא מוסרת גרסה על פיה הסבא, בן זוגה, סיפר לה שהוא שלח את הילדה לבית ספר בצרפת, וזה כל מה שהיא יודעת".

לטענת סוויד, גם הסב מאשר את גרסת האם. המשטרה, לעומת זאת, לא השתכנעה. "יכול להיות שהוא אומר את זה כדי להגן עליה", אמר נציג המשטרה. "לנו יש ראיות שהיא ידעה שבתה נרצחה ולא נשלחה לבית ספר הזוי שלא נמצא בארץ". הוא פנה לסוויד בכעס ואמר לה: "גם האישה הזאת, שאת מציגה אותה כתמימה, יודעת בדיוק מה קרה לבת שלה".

בית המשפט האריך את מעצרה של האם בעשרה ימים. מעצרו של הסב הוארך ב-15 ימים. השופט רון לוי אמר בהחלטתו כי "בידי המטרה חשד סביר לגבי שניהם. השתכנעתי כי קיים חשש לשיבוש החקירה במידה שהשניים ישוחררו".

  • עוד באותו נושא:
  • רוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully