וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילם עבור מכונית עם קופת דן חסכן

טלי גולדשטין

14.8.2008 / 14:34

שטרות כסף יכולים להישרף, בנקים יכולים להישדד. לכן תושב מדינת אוהיו החליט לשלם בעבור מכוניתו החדשה 8,000 ד' במטבעות בלבד

תושב מדינת אוהיו, המטפח כל חייו שנאה יוצאת דופן לשטרות כסף, שילם בעבור מכוניתו החדשה 8,000 דולר במטבעות. את שאר הסכום הוא השלים בהמחאה. ג''ימס ג'ונס, בן 70, הגיע לסוכנות המכוניות עם 16 מיכלי קפה מלאים במטבעות על מנת לרכוש את השברולט סילברדו החדשה בעיר סינסינטי. חצי שעה תמימה עברה עד שצוות העובדים סיים לספור את המעות.

בנו של ג'ונס אמר כי העובדה המדהימה באמת בכל הסיפור היא שאביו בכלל החליט להחליף את מכוניתו הישנה מ-1981. עוד אמר דניס ג'ונס בראיון לעיתון "סינסינטי אינקווייר" כי, מאז שהיה ילד הוא זוכר שאבין צבר מטבעות.

"הוא נהג לתת לי כסף לקנות ארוחת צהריים בבית הספר במטבעות. לא האמנתי שנצליח לשכנע אותו לקנות מכונית חדשה, מאחר והוא די קמצן", סיפר. לפי דיווח העיתון, ג'יימס ג'ונס נכנס לסוכנות המכוניות, הניח את מיכלי הקפה בהפגנתיות ואמר: "אני רוצה טנדר שברולט".

"בכל 19 שנותי בעסק, מעולם לא ראיתי דבר כזה", אמר ביף ארנולד, מנהל הכספים בסוכנות. "הרבה קונים מעדיפים לרכוש במזומן, אך מעולם לא ראיתי כל כך הרבה מטבעות", הוסיף.

לדברי ג'ונס, הוא אינו בוטח בשטרות כסף או בבנקים. "כסף מנייר יכול להישרף. אך מטבעות אינם ניזוקים מהר", אמר. "איני יודע כמה זמן לקח לי לחסוך את הסכום. בטח כל חיי", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully