וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרנית: "אודי ימשיך ללוות אותי בחיי"

רעייתו של אהוד גולדווסר ספדה לבעלה בהלווייתו: "האם יכול להיות שבמשימה החשובה ביותר אכזבתי אותך?". מיקי גולדווסר: "העם צריך לזקוף את ראשו"

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

"קשה להאמין שעברו שנתיים, הבטחתי שאעשה בשבילך הכל, אבל האם יכול להיות שבמשימה החשובה ביותר אכזבתי אותך?", כך ספדה הבוקר (חמישי) קרנית גולדווסר לבעלה אהוד גולדווסר בהלווייתו בבית העלמין הצבאי בנהריה. לדבריה, "היום אנו מתחילים את מסע חיי, אבל אני מבטיחה שאתה תהיה שותף מלא לכל רגע בהמשך חיי".

מיקי גולדווסר, אמו של אהוד, נשאה גם היא דברים בהלוויה ואמרה "היום נישאות אליי העיניים לראות דמעות. אבל לא אבכה עכשיו. אני עומדת דום לפניך ומבקשת מכולם לזקוף את ראשכם". לדבריה, "אנו קוברים היום אותך ואת אלדד, ואומרים שבעקבות חטיפתכם פרצה המלחמה, אולם בל נשכח שבמותכם ציוויתם לנו את החים. נזכיר שלולא חטיפתכם, ייתכן שחיזבאללה היה מצליח במזימתו להשמידנו. לא נתעלם מהכשלים שהובילו לחטיפתכם, אך אני מקווה שהמלחמה תיזכר כניצחון".

"לא כך רצינו לקדם את פניהם של אודי ואלדד. לא זו קבלת הפנים שהתכוננו לה מיקי, שלמה, קרנית, יאיר וגדי", ספד שר הביטחון אהוד ברק מעל קברו של גולדווסר. "חלמנו להיתלות על צווארם של אודי ואלדד ולעטוף אותם בחום. רצינו לראות את המשפחות ואת עם ישראל מאושרים אחרי מאות ימים אפלים. דמעות מלוות את שובם והלב כבד. הלב כבד, אך קומתנו זקופה. התייחסנו כל שנתיים לאודי ואלדד כמו היו בחיים. היינו מוכנים לשלם מחירים כבדים תמורת החזרת הבנים".

ברק: "נעשה כל דבר להשבת שליט"

"אם חלילה ייפול מי מכם בשבי – מדינת ישראל, ממשלת ישראל, שר הביטחון והרמטכ"ל יעשו כל מהלך אפשרי ראוי, ואני מדגיש כל מהלך אפשרי ראוי כדי להחזיר אתכם הביתה", המשיך ברק. "אתם הולכים אל מול האש בידיעה ברורה שצה"ל ועם ישראל שלח אתכם לקרב, ועם ישראל מחויב לכם. ידיעה שזו שנחזיר אתכם הביתה היא שגורמת לכם להסתער ותוביל לניצחון. ההכרעות שהובילו להשבתם היו קשות וכואבות. לא היה מהן מנוס. נמשיך לקבל הכרעות קשות, גם כשתהינה קשות וכואבות".

בין הנוכחים במסע ההלוויה בולטים אביו של החייל החטוף גלעד שליט, נועם, וחיים אברהם, אביו של החייל בני אברהם, שגופתו נחטפה ללבנון והוחזרה לארץ בתחילת 2004. כמו כן נוכחים בהלוויה, שר הביטחון אהוד ברק, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, הממונה מטעם ראש הממשלה על השבת החטופים עופר דקל וחברי כנסת רבים.

אמש התייחדו בני משפחות גולדווסר ורגב עם זכר יקירהם בטקס במחנה שרגא שליד עכו. כלי רכב משוריינים של צה"ל העבירו את ארונותיהם של השניים עטופים בדגל המדינה ממעבר ראש הנקרה לטקס במחנה. הטקס נערך בנוכחות ראש הממשלה אהוד אולמרט, שר הביטחון אהוד ברק והרמטכ"ל גבי אשכנזי. כמו כן, הגיעו לטקס גם האלופים אלעזר שטרן וגדי שמני והרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ. הטקס נסגר לקהל הרחב ולסיקור תקשורתי על מנת לאפשר למשפחות להתייחד עם יקיריהן.

סיפור חייו

אהוד גולדווסר, שהיה בן 31 בעת החטיפה, נולד בנהריה. בן למיקי ולשלמה, אח בכור לשני אחים: יאיר (27) וגדי (24). נשוי לקרנית אתה התחתן ב-2005, לאחר 9 שנות חברות. גולדווסר הוא בוגר תיכון "מקיף עמל" נהריה במגמה ריאלית. את שירותו הצבאי העביר כחייל קרבי בגדוד "צבר" בחטיבת גבעתי. בתום שירותו הצבאי נסע לבדו לטיול אופנועים בן חצי שנה באוסטרליה.

בהמשך, סיים גולדווסר שנת מכינה בטכניון והמשיך ללימודי תואר ראשון בהנדסת הסביבה בטכניון. נושא איכות הסביבה היה קרוב מאוד ללבו והוא אף היה חבר בסיירת הירוקה. כמו כן היה גולדווסר חובב אופנועים מושבע ואף החזיק ברשיון ליאכטה. במהלך השנים האחרונות פיתח גולדווסר עניין רב בצילום. ובילה הרבה מזמנו הפנוי בצילום נוף וטבע בישראל ובעולם. בתקופה שלפני חטיפתו הפך תחביבו של גולדווסר למקצוע והוא החל לעבוד בפרוייקטים שונים כצלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully