וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעל למריחואנה: נתפסו 155 ק"ג סם

נתיב נחמני

17.7.2008 / 9:54

שתילי הסם נתפסו במעבדת ענק שחשפו בלשי המשטרה באזור התעשייה בבית שמש. מפקד הימ"ר: "אוהבי היידרו יצטרכו לשלם יותר"

מערכת וואלה!

(צילום: איריס דומאני, עריכת וידאו: ענת ברק)

המשטרה שוב תורמת לעליית מחירי המריחואנה בשוק עם תפיסת ענק של מעבדה לגידול הסם. היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז המרכז חשפה הלילה (חמישי) מפעל לייצור מריחואנה בשיטת "היידרו" בבית שמש. במהלך הפשיטה נעצרו שלושה בני אדם בחשד שהפעילו את המקום ובמהלך היום הם יובאו לבית משפט השלום ברמלה להארכת מעצרם.

מעבדות מאולתרות לגידול מריחואנה נחשפות ברחבי הארץ באופן שוטף, אך חשיפת מבנה בסדר גודל כזה היא בהחלט לא דבר שבשגרה. במבנה הממוקם באזור התעשייה של בית שמש תפסו השוטרים כ-155 קילוגרם של שתילי הסם. שלושת העצורים, תושבי נתניה בני 35 ו-47 ותושב בית שמש בן 42, פעלו על פי החשד בחודשים האחרונים לגידול ולהפצת הסם מאותו מבנה.

"כל הזמן אנחנו תופסים מעבדות, אבל עכשיו זה ממש מפעל", אמר לוואלה! חדשות מפקד הימ"ר, נצ"מ אבי נוימן. לדבריו מדובר במפעל ישן שהוסב לצורך הגידול. המפעל מחולק לשמונה חדרים, והצמחים מועברים מחדר לחדר על פי שלבי הגדילה. "גם ככה המחירים של ההיידרו בשוק הם גבוהים כי מדובר במריחואנה איכותית ומרוכזת". לדברי נצ"מ נוימן, "כמו מחירי הדלק, אין ספק שבימים הקרובים אוהבי ההיידרו יאלצו לשלם יותר".

במהלך היום נערך חיפוש נוסף בדירה בבית שמש, במהלכו נתפסו כ-110 ק"ג נוספים של צמחי מריחואנה. גם דירה זאת שימשה לגידול הסם ואחסנתו.

בתחילת החודש נחשפה מעבדה נוספת, במושב אחיטוב שבשרון, בה נתפסו כ-15 קילוגרם משתילי הסם. לפני כשלושה חודשים נחשפה ביישוב באזור התענכים שבעמק יזרעאל, מעבדה בה נתפסו שתילים במשקל של כ-95 קילוגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully