וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה בריטית קפצה אל מותה מגשר שער הזהב

טלי גולדשטין

30.6.2008 / 19:51

לפני נסיעתה לארה"ב, ערכה אוליביה קרוותר רשימה של אתרי אינטרנט העוסקים במקומות גבוהים בעולם מהם ניתן לקפוץ

צעירה בריטית קפצה אל מותה מגשר שער הזהב שבסן פרנסיסקו לאחר שערכה מחקר באתרי התאבדות באינטרנט. לדברי משפחתה, לפני נסיעתה גלשה אוליביה קרוותר בת ה-23 באתרים המראים "בניינים גבוהים וגשרים" מהם אפשר לקפוץ.

ה"טלגרף" הבריטי דיווח היום (שני) כי קרוותר, שבאחרונה קיבלה תואר באנגלית מאוניברסיטת סאסקס ועבדה בעבודה זמנית, טסה לארצות הברית בשבוע שעבר. גופתה נמצאה ביום רביעי על ידי המשטרה. הוריה, מארק ופיליפה אמרו כי מותה של אוליביה בא כ"רעם ביום בהיר" וכי לא היתה לה היסטוריה של דיכאון.

לדברי דודה, הסיבה היחידה שבגללה היתה מוטרדת אוליביה היה מצב רפואי מתמשך, אך סרב לפרט לגבי טיבו. אחותה הצעירה האנה בדקה את המחשב של אוליביה לאחר שנודע על מותה ומצאה רשימה של אתרי אינטרנט המוקדשים לדרכי התאבדות שונות.

בהצהרה שפירסמו הוריה של אוליביה נאמר: "היא (אוליביה) החלה לעבוד לא מזמן בלונדון וקיוותה לפתח קריירה בהוצאה לאור. נראה היה כי היא נהנית מחייה. היא חוותה מספר בעיות רפואיות אך לא היתה לה היסטוריה של דיכאון למעט תנודות רגשיות אותם חווים כל הצעירים הגדלים במאה ה-21. אוליביה תמיד היתה אדם פרטי ושקט אך בעבורנו היא היתה בת אוהבת. מה שקרה הוא כמו רעם ביום בהיר. נתגעגע אליה מאד וחיינו מעולם לא יחזרו להיות כפי שהיו לפני כן".

מסתבר שקפיצה מגשר הזהב היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר להתאבד. אלפי בני אדם התאבדו ממנו במהלך השנים ובממוצע מדי שבועיים, קופץ אדם מגשר שער הזהב. מספר המתאבדים מגשר זה הוא הגבוה מבין שאר המבנים היחידים בשאר העולם. מרחק הנפילה מהגשר עד פני המים הוא 67 מטר, זמן הנפילה הוא 4 שניות והמהירות בזמן הפגיעה במים היא 120 קמ"ש ובודדים האנשים שהצליחו להינצל מהקפיצה. מועצת המנהלים של הגשר מתנגדת בעקביות לקריאות להצבת מחסום שימנע ממתאבדים לעבור מעל המעקה הנוכחי שגובהו 1.2 מטר. אולם, בפברואר 2005 התחילה הוועדה בצעדים ראשונים לקראת אישור פרויקט בניית מחסום שעלותו כ-2 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully