וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הסלבריטאים בוחרים אובמה

20.6.2008 / 2:02

סלבריטאים רבים יגיעו לאירוע התרמה לאובמה בלוס אנג'לס, ויתמכו בו בפומבי. המומחים אינם בטוחים שהתמיכה תביא בוחרים

כוכבים הוליוודים רבים מודיעים בפומבי על תמיכתם במועמד הדמוקרטי לנשיאות, ברק אובמה, לאחר שתמכו בהילרי קלינטון בבחירות המקדימות. מומחים אמרו כי מאז שהילרי הודתה בתבוסתה מוקדם יותר החודש, סלבריטאים רבים החליטו להפנות במהרה את תמיכתם לאובמה. התוצאה צפויה להיות כספים רבים ומבורכים לקמפיין הבחירות של הסנטור השחור. אך תמיכת סלבריטאים לא מתרגמת בהכרח לקולות בקלפי.

מגוון סלבריטאים צפויים להגיע לאירוע התרמה שיערך שלישי הקרוב בלוס אנג'לס. באירוע יופיע הזמר סיל, וכרטיס יעלה 2,300 דולר. גם סטיבן ספילברג ושותפו באולפני "דרימוורקס", דייויד גפן, צפויים לקיים אירוע דומה בחודשים הקרובים. "אם סלבריטי הוליוודי מחליטים להשקיע בכך, הם ישיגו מתרימים בקלות", אמרה שרי ביביץ' ג'פה, החוקרת את הנושא באוניברסיטת קליפורניה. "אם תשכנע את ברברה סטיירסנד להופיע, תצליח לגייס הון למפלגה הדמוקרטית", הוסיפה.

עד כה תמכו בפומבי במועמד השחור כמה מפורסמים כמו אופרה ווינפרי והשחקנים רוברט דה נירו, טום הנקס, סקרלט ג'והנסון והאלי ברי. המיליארדר גפן, שתמך בהילרי קלינטון במשך שנים, הרגיז סלבריטאים רבים כשהחליט לתמוך באובמה. זוכה האוסקר טום הנקס, תרם לקרן ההגנה המשפטית של ביל קלינטון כשהיה נשיא, אך תמך באובמה בסרט וידאו אינטרנטי בחודש מאי, טרם פרשה הילרי מהמירוץ.

מומחים טענו כי אובמה התקשה לגייס את קולות ההיספנים במדינות מסויימות במהלך הבחירות המקדימות, משום שאלה הסתייגו מבחירת מועמד שחור. אך סרטון בספרדית המביע תמיכה באובמה, ובו מספק שחקנים היספנים מפורסמים כמו ג'סיקה אלבה וג'ורג' לופז, הצליח למשוך 250,000 צופים באתר "יוטיוב". מחוות שכאלה עוזרות לבנות תמיכה רחבה יותר במועמד", הסביר פרופסור מאוניברסיטת קליפורניה, "אך ספק אם אדם שמעריץ את ג'סיקה אלבה יגיד 'אצביע לאובמה כי אלבה תומכת בו'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully