וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגליים ממשיכות לצוף בקנדה

גיל קדרון

19.6.2008 / 10:23

אחרי שבתחילת השבוע נמצאה הרגל החמישית שצפה במחוז בריטיש קולומביה בשנה האחרונה, הגיעה הלילה רגל נוספת

רגליים צפות ממשיכות לשגע את הקנדים. אחרי שבשבוע שעבר עגנה בחופי מחוז בריטיש קולומביה שבמערב קנדה רגל שמאל נעולה בנעל ריצה, ולפניה צצו בשנה האחרונה ארבע רגלי ימין עם נעלי ריצה באותם חופים, נמשך המסתורין. רגל שישית, שגם עליה נעל ריצה, נמצאה אמש (רביעי) במימי ונקובר.

הרשויות אובדות העצות העלו מספר השערות בנוגע למקור הרגליים הצפות, אך עדיין לא הצליחו לקבוע האם מדובר בעבודה של הפשע המאורגן, שאריות מקורבנות הצונמי, תוצאה של התרסקות מטוס באזור בפברואר 2005, שארבעה מנוסעיו טרם אותרו (האם ארבעה אנשים יכולים להניב חמש רגלי ימין?), דייגים שאנייתם התהפכה באלסקה, או מתאבדים.

"העניין הזה מצית לכולם את הדמיון, אבל עלינו לזכור שמדובר בשאריות של בני משפחתם של מישהו", אמר טרי סמית', החוקר הראשי למקרי מוות בבריטיש קולומביה. "אני לא מעוניין להתייחס לכך כמו אל סרט מתח".

כל הרגליים נמצאו באיים קטנים שקרובים לוונקובר. באוגוסט 2007 הכל התחיל, כשילדה קטנה ששיחקה בחוף מרוחק באי ג'דיידה ראתה נעל לבנה, וכשפרמה את השרוכים גילתה רגל. שישה ימים מאוחר יותר, אשה שהלכה באי גבריולה הסמוך ראתה עוד נעל לבנה, ובאי קירקלנד נמצאו הרגל השלישית והרביעית בפברואר ובמאי. רגל השמאל הראשונה נמצאה ביום שני באי ווסטהאם, שם כלב קשור לרצועה הוביל את שני בעליו לנעל שצפה במים. הרגל השישית התהדרה בנעל ספורט שחורה דווקא. המשטרה הקנדית טענה כי אין ראיות שהרגליים נכרתו, והסבירה כי אין זה נדיר שגפיים מתנתקות מגופה שצפה במים זמן רב.

קרטיס אבסמייר, חוקר מקרי מוות מסיאטל, אמר ל"טיימס" הלונדוני כי קשה לו להבין כיצד הרגליים לבדן נשטפות לחוף. "נעלי ריצה וספורט צפות, זה נכון, אבל חצי מגוף האדם צף באופן טבעי", אמר. "יש בני אדם שצפים מעצמם, וראשים צפים, כך שהיינו אמורים למצוא שאריות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully