וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא הבטיח להסיר שיער, ונעלם עם הכסף

נתיב נחמני

29.5.2008 / 15:11

משה אלגואטי, רופא מראשל"צ, חשוד שסגר את הקליניקה שבבעלותו ונעלם, לאחר שגבה כספים ממטופלים עבור הסרת שיער לצמיתות

משה אלגואטי, רופא מראשון לציון בן 63 שניהל קליניקה להסרת שיער ברמת גן, חשוד שגבה עשרות אלפי שקלים ממטופליו תמורת טיפול להסרת שיער לצמיתות, ולאחר מכן סגר את המרפאה ונעלם. אלגואטי חשב שיצליח לצאת חלק מעסקי הסרת השיער, עד שתלונות שהצטברו על שולחנם של חוקרי מפלג ההונאה של מחוז תל אביב הביאו למעצרו.

על פי החשד, אלגואטי, שהקים את מכון "מדיקלייט" ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן, הבטיח ללקוחותיו מתן טיפולים ללא הגבלה עד להשגת התוצאות הרצויות.

המשטרה חושדת שבמהלך שנת 2007 מסרו מטופלים לידיו אלפי שקלים בצ'קים דחויים. אלגואטי אכן פתח בסדרת טיפולים, אך זמן קצר לאחר מכן סגר את המרפאה ונעלם עם הכסף. לפי החשד, אי השלמת הטיפולים לא מנעה ממנו להמשיך להפקיד מדי חודש את הצ'קים שניתנו לו.

המטופלים ניסו לאתר את הרופא, אך ללא הצלחה. נוכח כמות התלונות שהצטברו עד כה, מעריכים במשטרה שבשיטה זו הונה את מטופליו בסכום מצטבר של כ-65 אלף שקל. בדיקה קצרה ברשת האינטרנט מעלה תלונות רבות מצד גולשים נגד אלגואטי. בפורומים השונים הגולשים, "נפגעי מדיקלייט", מכנים אותו "נוכל" ומעודדים אחד את השני לגשת למשטרה ולהתלונן נגדו.

אלגואטי הובא היום לבית משפט השלום בתל אביב, שם הוחלט לשחררו בערבות עצמית על סך חמשת אלפים שקל בשל הסכמה בין עורך דינו לנציגי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully