וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חייל של אברג'יל נתפס עם מטען חבלה

נתיב נחמני

26.5.2008 / 15:56

צעיר שבביתו נתפסו חומר נפץ ונפצים נעצר, ובמשטרה חושדים שפעל עבור משפחת אברג'יל. סניגוריו: "במשטרה טיפסו על עץ גבוה"

במשטרה חושדים כי עודד מליניאק, תושב תל אביב בן 22, שנתפס כשברשותו אמצעים להרכבת מטען חבלה, שימש כחייל של משפחת אברג'יל, הנחשבת לאחת ממשפחות הפשע החזקות בארץ. לידי המשטרה הגיע מידע מודיעיני, כי החשוד מחזיק בביתו אמצעי חבלה, בעקבות זאת, פשטו בלשי מרחב יפתח על ביתו של הצעיר לפני כארבעה ימים, שם תפסו חומר נפץ, מאיצים, מוליכים, חוטי חשמל, מצלמות במעגל סגור ומכשירי טלפון נייד החשודים כגנובים.

על פי חשד ראשוני, המרכיבים שנתפסו היו אמורים לשמש לסגירת חשבונות בעולם התחתון. לטענת מליניאק, חייל משוחרר פגוע הלם מהפיגוע שהיה בשוק הכרמל בתל אביב, הוא לא יודע במה מדובר, "לא מדובר בחומר נפץ או בנפצים שמיועדים למעשה כזה או אחר, ובטח שלא להרכבת מטען".

"המשטרה טיפסה על עץ יותר מידי גבוה", טענו עורכי דינו, דוד בוחבוט ואילן אזולאי, בדיון שנערך היום בבית משפט השלום בתל אביב, בו ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בפעם השניה. "מרשנו מכחיש כל קשר לשימוש במטען חבלה או להנחתו. על כל זאת, הוא בטח שלא קושר את עצמו, למרות שהחוקרים הטיחו זאת בפניו, למשפחת פשע כזאת או אחרת", אמרו הסניגורים לוואלה! חדשות.

"קיים חשד של למעלה מסביר לעבירות", קבע שופט השלום אביחי דורון, "יש בפני מסמך סודי שמסבך את החשוד באופן משמעותי ומספיק כדי לפתוח פתח לצורך בהשלמות חקירה רבות ביותר. מדובר בפרשה חמורה וכל ניסיון להקטין אותה מבוסס על חוסר ידיעה מספקת".

במשטרה העדיפו לא להתייחס לפרשה בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully