וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתת אזהרה של שעתיים באוניברסיטאות

נעמה טלמור

12.5.2008 / 4:55

באוניברסיטת ת”א, חיפה ובטכניון ישובשו הלימודים החל מ-12:00. ”האוצר צריך לשבת עם אנשי הסגל הזוטר, עד שייצא עשן לבן”

הסגל הזוטר באוניברסיטת תל אביב ישבית היום (שני) את הלימודים למשך שעתיים בין השעות 12:00 ל-14:00. בנוסף, ישבש הסגל הזוטר את הלימודים באוניברסיטת חיפה בין השעות 12:00 ל-14:00 ביום שלישי. כמו כן, בטכניון יערוך הסגל הזוטר אסיפת הסברה, בה יעדכן את הנוכחים על הגורמים למאבק, שעלול לגרום להשבתה ממושכת.

"אנחנו מתואמים בעניין זה עם אגודת הסטודנטים", אמר אביעד קורמן, סגן יו"ר ארגון הסגל הזוטר באוניברסיטת חיפה. "אנו מקווים שהבעיות הקשורות לסגל הזוטר יבואו על פתרונן, ולא נאלץ לנקוט צעדים חמורים יותר בהמשך".

לדברי דני שפרוך, יו"ר ארגון הסגל האקדמי הזוטר בתל אביב, "לאחר חודשים רבים של סחבת וגרירת רגליים מצד ועד ראשי האוניברסיטאות, סבלנותנו פוקעת. חברי הארגון שלנו מועסקים בשכר רעב, כעובדי קבלן, ללא פנסיה וזכויות סוציאליות כלשהן. אנו פונים אל ראשי האוניברסיטאות, גלו אחריות. בל נאבד את הסמסטר בשל עקשנות מיותרת".

שיאון קורן, יו"ר הפורום המתאם של חברי הסגל הזוטר, אמר: "אנו מברכים על התערבות המועצה להשכלה גבוהה ושרת החינוך בסכסוך, ומקווים כי צעד זה ישים סוף לגרירת הרגלים של הנהלות האוניברסיטאות". לדברי גיל גולדנברג, יו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, "אנו דורשים מהנהלת האוניברסיטאות וממשרד האוצר לשבת עם אנשי הסגל הזוטר, עד שייצא עשן לבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully