וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה בבגט נגד קלינטון בפיתה

22.4.2008 / 11:22

מזללת "די ברונו ברדרס" בפילדלפיה החליטה להכין כריכים המייצגים את שני המועמדים ולערוך בחירות משלה, כדי לבדוק מי ינצח

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: יאיר דניאל)

טירוף הפריימריז בפנסיבלניה הוציא את המצביעים הדמוקרטים לרחובות פילדלפיה על מנת להביע תמיכתם בשני המועמדים הדמוקרטים הילרי קלינטון וברק אובמה במרוץ לנשיאות. אך במזללת "די ברונו ברדרס", מסעדה המתמחה בהכנת כריכים, המצביעים בוחרים בבחירות קצת אחרות – הכריך הכי "פוליטיקלי קורקט".

המסעדה החליטה להכין כריכים המייצגים את שני המועמדים ולערוך בחירות משלה על מנת לבדוק איזה כריך ינצח. דן פראיולו, מנהל במסעדה, לקח בחשבון את שורשיו של אובמה בשיקגו והכין כריך נקניקיה מסוג Bratwurst – נקניקיה בהירה, המכילה בקר וחזיר ותבלינים – בתוספת בשר קובה, צ'ילי וגבינה, מנה שאובמה עצמו אוהב להכין. כריך "הילרי ביג סיטי" הוא כריך ניו יורקי טיפוסי – פסטרמה על לחם שיפון עם ממרח טפינד, עגבניות, בצל, חרדל וגבינת אמנטל.

"שני הכריכים הצליחו מאד במסעדה והקרב ביניהם צמוד", אמר פראיולו. הלקוחות במסעדה נטו לדבוק בכריך של המועמד המועדף עליהם, למרות טעמם האישי. "תהיה לי בעיה לרכוש כריך הילרי, למרות שהוא נראה מאד טעים", אמר אליסטר ניקול.

לדברי פראיולו, מחנות המועמדים פיקחו אף הם על הבחירות במסעדה. "אנו מקבלים שיחות טלפון בכל בוקר ובצהריים. אם אחד מהכריכים מתחיל לפגר מאחור, לפתע פתאום יגיע מספר לקוחות וירכשו את אותו הכריך", סיפר.

כמה מצביעים מילאו גם כן את חלקם בניסיון לשמר את יתרון המועמד לו ייבחרו. "אני מושך אנשים לחנות וכולנו מזמינים כריך אובמה", אמר ג'ף איסטבן, שיצביע מן הסתם לסנטור. בסופו של דבר, הכריך שינצח, בין אם קלינטון ובין אם אובמה, יאלץ להתמודד מול כריך ג'ון מקיין. מי ייתן והכריך הטוב ביותר ינצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully