וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסח: מאות אלפי מטיילים יצאו אל הטבע

תום גולדהנד ודני ליבר

20.4.2008 / 17:03

מזג האוויר האביבי הוציא את הישראלים אל הטבע. כ-100 אלף מטיילים הגיעו אל אתרי התיירות. ואחרי הטיולים, הפקקים: כביש החוף עמוס

ואחרי שעיכלנו, הגיע הזמן לטייל. יום לאחר ליל הסדר עם ישראל יצא אל אתרי הטבע והגנים הלאומיים. מזג האוויר האביבי סייע ליציאה הגדולה של המטיילים הרבים.

כ-100 אלף מטיילים ומטיילות יצאו היום (ראשון) אל הטבע, לטייל ולערוך את המנגל המסורתי. מרשות הגנים הלאומיים נמסר כי אל שמורות הטבע ולגנים הלאומיים המוסדרים הגיעו כ- 35 אלף מטיילים. ואילו לאתרים שאינם מוסדרים הגיעו לא פחות מכ-70 אלף איש.

האתרים המובילים בקרב המטיילים הם קיסריה, מצדה ועין גדי. גם באזור הכרמל נמסר שהייתה תנועה ערה מאד של מטיילים. ממשטרת התנועה הארצית נמסר כי בשעה זו התנועה מתנהלת כסדרה באופן כללי. בכביש החוף מורגש עומס תנועה מג'סר א-זרקא עד מחלף חבצלת. בכביש ואדי ערה עומס תנועה לכיוון חדרה והמשטרה מכוונת את התנועה בצמתים המרכזיים, ובכביש חיפה-ת"א הישן מכוונת המשטרה את התנועה בצמתים ויתקין, בני דרור, רעננה צפון ורעננה מרכז.

מקרן קיימת לישראל נמסר, כי לפי הערכות שלהם מאות אלפי מטיילים נוספים פקדו את היערות ואת שמורות הטבע. לאגם החולה בגליל העליון הגיעו אלפים על מנת לצפות בעגורים שעוזבים בקרוב את אזורנו. כמו כן, ביער ביריה, בחניון עין זיתים, ביערות הכרמל, ביער בן שמן וביער בארי, נרשמה כמות ניכרת של מבקרים. בקק"ל שבים ומדגישים כי בשל מזג האוויר השרבי הצפוי במהלך השבוע, מתבקשים המטיילים לשמור על כללי הבטיחות ולא להדליק אש במקומות שלא נועדו לכך.

מזג האוויר שהיה נוח היום צפוי להשתנות כבר מחר עם עלייה משמעותית בטמפרטורות. בהרים ופנים הארץ מזג האוויר יהיה שרבי. ביום שלישי יוסיף להיות שרבי, ובמישור החוף יהיה חם מהרגיל. ביום רביעי יהיה שרב כבד בכל חלקי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully